Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ALPINBUTIK sa:Bekanta till mig svänger i ljusdal och åker genom Bollnäs ner till Tönnebro
Motorvägen Stockhom till Hudik blev klart under hösten vilket är grymt. Den vägen är snabbast och det är motorväg till Hudik från Stockholm och det tar 3h - 3,5 h sedan vägen över Ljusdal och upp.nikasp sa:Finns det något att välja på eller ska jag fräsa på Vemdalen till Hudiksvall och E4 och sen järnet söderut (ska egentligen till Södertälje)?
Det här är helt rätt det beror på om man åker från Vemdalsbyn då är Sveg bättre men om man bor uppe på skalet eller Storhogna då är vägen över Rätan bättre. Hudik är som jag skrev alltid bättre än Bollnäs.leffemangan sa:Beror på om du åker från Vemdalen by eller inte. Från skalet är det snabbast över Rätan, från byn oftast snabbast över Sveg.
Väl i Ljusdal: Åk över Hudiksvall och inte Bollnäs. Motorväg större delen mot Stockholm från Hudik. Vägen Ljusdal - Bollnäs - Noran är nedlusad med fartkameror och femtiosträckor.