hyllengren sa:
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det för mening med att bara hatea som en galning!
Klart att du får tycka att de är ful, jag förstår att du gör det till och med, men du får lugna ner dig lite i alla fall... Jag ahtear inte skiten på dig för att du sitter och har en spännisbild på din freeride och åker runt i burton grejer i storlek small för at de coola killarna har burton... och vet du varför?
för att jag är en vänlig själ som inte har några inneboende aggressioner vare sig mot dig eller någon annan...
du säger att jag är 19 år och töntig men om det är nån som är det så är det väl du som är 19 år och går in och är dryg på forumet istället för att uppföra dig som folk!!!!!!!!!!!!!!
nej nu drar jag ut och åker skidor och se ut som en steezeball i mina hoodies!
Men vad ska jag göra? Mina ögon blöder när jag tittar på dina bilder. Det ser så JÄVLA överdrivet ut. Okej om du är mellan 13-15 år (där de andra ghettokillarna som försvarar dig i denna tråden ligger runt) och inte hittat dig själv riktigt men för fan. Det där ser så larvigt ut så jag dog av skratt när jag såg det. Du säger att du förstår att folk tycker att du har fula saker på dig, VAFAN har du dem för då? För att du ska vara mest ghetto på FR? Får du inte tillräckligt med uppmärksamhet i vanliga livet och vill få det i skidbacken?
Okej om du vill ha uppmärksamhet för att du åker bra, men inte fan för att du har konstiga(Läs: Fula) kläder på dig.
Har du aldrig sett någon som verkligen gör bort sig och man tvingas skämmas för den även fast man inte själv gjort något? Så känner jag när jag tittar på dina bilder.
Ps. Jag har inga burtonkläder i backen (vart fan har du fått det ifrån?) och bilden är tagen från en förfest och det är nästan den enda bilden jag har på mig, då jag skulle känna mig jävligt larvig om jag skulle stå och posa som du gör. Ds.