Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !

Behöver lite hjälp med att hitta en film nu!

Filmen handlar om skate och är skön som fan. Några ungdomar far runt i USA tror jag eller är rätt säker på och träffar massa sköna profiler. "Of the hook" är ju ett skönt citat från filmen.

Ingen vidare beskrivning av filmen ja försöka går ju! Det är namnet på filmen jag söker!

J-rockner sa:

Filmen handlar om skate och är skön som fan. Några ungdomar far runt i USA tror jag eller är rätt säker på och träffar massa sköna profiler. "Of the hook" är ju ett skönt citat från filmen.

Ingen vidare beskrivning av filmen ja försöka går ju! Det är namnet på filmen jag söker!
Grind !

J-rockner sa:

grind!

Senast ändrad:
josemaria sa:
Varför har alla cannabislöv på sina kläder?

Knarkar ni?
Nja tror mer att dom drömmer om att knarka ...

För oss lite äldre så är det ju mer ett beslut man tar, men för dom yngre så finns varken kontakterna eller pengarna ...

Och med detta i baktanke drar jag slutsatsen att det blir lite mer spännande än vad det egentligen är och därför blir det då genast lite ballare att ha det överallt på sina kläder!

edit:
Kan ju även vara så att det är just priset som gör att det är lite coolare...
vanlig cigg : ~2kr/st
joint : ~100kr/st

Men vad vet jag... jag är ju inte en sån där unge som åker runt med det!

Senast ändrad:
J-rockner sa:

menaru Grind?

jonathan-o sa:
Aspebo sa:
funkar nog inte på bal, eftersom att säsongers färger inte går alls i den gröna färgen, tyvärr, däremot passar den utmärkt i backen! mer e'Doggo åt folket! :)
Klänning i backen? :S Nä då har du nog missuppfattat "Smoerjmej" han vill ju uppenbarligen endast vara fin klädd på bilden det förstår ju vem som helst!? tror du han kommer åka om kring i en klänning? :S det vore ju löjligt..
Hoho! Jag är är inte bara fin klädd på bilden. Lika fin klädd är jag i pisten, parken och på balen, hur löjligt du och dina bakåtsträvande kompanjoner än må tycka att det är.

linder sa:
josemaria sa:

Knarkar ni?

För oss lite äldre så är det ju mer ett beslut man tar, men för dom yngre så finns varken kontakterna eller pengarna ...

Och med detta i baktanke drar jag slutsatsen att det blir lite mer spännande än vad det egentligen är och därför blir det då genast lite ballare att ha det överallt på sina kläder!

edit:

Jag tror också det är mest för ballheten men jag tycker dock att det man har på sig borde stå för något. Se på mig till exempel, jag åker runt i backen med en stor sil tryckt på ryggen.

linder sa:
josemaria sa:

Knarkar ni?

edit:

vet inte vad du menar med "dom yngre" men jag kan lova dig att det finns gott om "kontakter" för att skaffa sånt skit om man är yngre också. räcker gott och väl med att du är 15-16 bast.. (vilket är jävligt sjukt)

linder sa:
josemaria sa:

Knarkar ni?

edit:

haha det var det löjligaste nån kunde skriva XD..det var juh inte direkt som att nån fråga om att få veta allt det där. som att alla småglin skulle tänka woooow den där snubben är så jävla häftig >_>

josemaria sa:
Jag tror också det är mest för ballheten men jag tycker dock att det man har på sig borde stå för något. Se på mig till exempel, jag åker runt i backen med en stor sil tryckt på ryggen.
Sil?! Skaffa bild, snälla :D

simon_t sa:
vet inte vad du menar med "dom yngre" men jag kan lova dig att det finns gott om "kontakter" för att skaffa sånt skit om man är yngre också. räcker gott och väl med att du är 15-16 bast.. (vilket är jävligt sjukt)
Det är ju iofs sant att 15-16 åringar kan ha dom kontakterna också, beror ju lite på hur i skiten man sitter... Men har svårt att tro att 15-16 åringar som åker skidor med dyra skidställ och nya skidor har råd att hålla på med det. Men visst, nångång då och då har väl alla råd med :S

Ante_87 sa:
haha det var det löjligaste nån kunde skriva XD..det var juh inte direkt som att nån fråga om att få veta allt det där. som att alla småglin skulle tänka woooow den där snubben är så jävla häftig >_>
Tack tack!

Kan säga att jag har aldrig och kommer aldrig prova knark... Så jävla meningslöst så det finns inte.

edit: Förövrigt så va det väl ingen som frågade om din åsikt heller om vi ska gå på den klassiska freeride h8 stilen ...

ontopic så åker jag runt i mitt gamla 8848 ställ ... (kommer kanske införskaffa mig ett lila salomonställ)

49382_1206390022.jpg

Senast ändrad:
Ante_87 sa:
linder sa:
josemaria sa:

Knarkar ni?

edit:

NU får ni väl ändå lägga ner

ovashoot sa:
Uppdaterat:
Min setup iår ser ut såhär. bilderna blev väl sisådär men vafan ni får väl kolla i backen istället! Mitten bilden ser ut som jag är en jätte, men så är det inte. Jag är 170 och bilden är tagen i underperspektiv. därför ser det väldigt wierd ut :)) För alla som undrar på vad det är för strlk på jackan så är det XL.
http://i34.tinypic.com/xkuk3n.jpg

och det här kommer jag använda som inte syns på bilden:
Skidor: Troublemaker 06/07
Goggles: Dragon Coal Bandana
Handskar: Grenade
Pjäxor: Salomon SPK Kaos 08/09
Hjälm: Sweet Trooper

det är väl ungefär det.
Du borde klippa bort pingvinvingen där bak så skulle det vara 100ggr så snyggare.

TheFibretech sa:
ovashoot sa:
Uppdaterat:
Min setup iår ser ut såhär. bilderna blev väl sisådär men vafan ni får väl kolla i backen istället! Mitten bilden ser ut som jag är en jätte, men så är det inte. Jag är 170 och bilden är tagen i underperspektiv. därför ser det väldigt wierd ut :)) För alla som undrar på vad det är för strlk på jackan så är det XL.

det är väl ungefär det.
Du borde klippa bort pingvinvingen där bak så skulle det vara 100ggr så snyggare.
klippa borde du inte göra men vika up den på något sätt om ´man kan göra så ! För att klippa i denna jacka, då är man bra dum i huvet !!!

kommi sa:
TheFibretech sa:
ovashoot sa:
Uppdaterat:

det är väl ungefär det.
klippa borde du inte göra men vika up den på något sätt om ´man kan göra så ! För att klippa i denna jacka, då är man bra dum i huvet !!!
Det är ju förfan cleeant med den :D

Okej, nu kanske några blir sura här för att jag drar upp en gammal diskution.

Men ärligt talat, Dejvy. Du har visat din åsikt om att du "hatar" gangster stilen.
Upp till bevis! ladda upp en bild på dina kläder. Du ska inte bara äta av degen eller?

(skriv i min gb om ni gillar ordspråket där i slutet)

Senast ändrad:
TheFibretech sa:
Okej, nu kanske några blir sura här för att jag drar upp en gammal diskution.

Men ärligt talat, Dejvy. Du har visat din åsikt om att du "hatar" gangster stilen.
Upp till bevis! ladda upp en bild på dina kläder. Du ska inte bara äta av degen eller?

(skriv i min gb om ni gillar ordspråket där i slutet)
skämtar du...?

Dejvy sa:
hyllengren sa:
Dejvy sa:
www.edoggo.com bra märke?

Är det något jävla skämt? Fula och för stora hoodies. Det enda som i närheten av snyggt var väl tjejen på den högra bilden, och det var fan inte tröjans förtjänst.
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det för mening med att bara hatea som en galning!
Klart att du får tycka att de är ful, jag förstår att du gör det till och med, men du får lugna ner dig lite i alla fall... Jag ahtear inte skiten på dig för att du sitter och har en spännisbild på din freeride och åker runt i burton grejer i storlek small för at de coola killarna har burton... och vet du varför?

för att jag är en vänlig själ som inte har några inneboende aggressioner vare sig mot dig eller någon annan...

du säger att jag är 19 år och töntig men om det är nån som är det så är det väl du som är 19 år och går in och är dryg på forumet istället för att uppföra dig som folk!!!!!!!!!!!!!!

nej nu drar jag ut och åker skidor och se ut som en steezeball i mina hoodies!
Men vad ska jag göra? Mina ögon blöder när jag tittar på dina bilder. Det ser så JÄVLA överdrivet ut. Okej om du är mellan 13-15 år (där de andra ghettokillarna som försvarar dig i denna tråden ligger runt) och inte hittat dig själv riktigt men för fan. Det där ser så larvigt ut så jag dog av skratt när jag såg det. Du säger att du förstår att folk tycker att du har fula saker på dig, VAFAN har du dem för då? För att du ska vara mest ghetto på FR? Får du inte tillräckligt med uppmärksamhet i vanliga livet och vill få det i skidbacken?

Okej om du vill ha uppmärksamhet för att du åker bra, men inte fan för att du har konstiga(Läs: Fula) kläder på dig.

Har du aldrig sett någon som verkligen gör bort sig och man tvingas skämmas för den även fast man inte själv gjort något? Så känner jag när jag tittar på dina bilder.

Ps. Jag har inga burtonkläder i backen (vart fan har du fått det ifrån?) och bilden är tagen från en förfest och det är nästan den enda bilden jag har på mig, då jag skulle känna mig jävligt larvig om jag skulle stå och posa som du gör. Ds.
jävla tönt som h8tar på jacob ba fö han har stora kläder!
det hör ju iaf till jibbing och snowboard kulturen att tänja lite på storlekarna!
min personliga åsikt ar att han gör sjukt cleana tröjor och jag har beställt en som kommer imorgon! jag hatar sånna som du som inte kan axeptera att andra har annan klädsmak än en själv! och det är förjävligt att h8ta på dom bara för det! du behöver seriöst hjälp?

men orka! Låt folk klä sig som dom vill. Annars är det ju bara att fortsätta lira fotboll eller eller nåt, där alla måste ha tröjan innanför brallorna. Jag menar, är det ändå inte en stor del av snowboard/skid-"kulturen" att man få klä sig som man vill...än så länge iaf...

Tillbaka till ämnet:

Min setup:

wings_dc_mfm_pro.jpg

Har en Farm 154 för pist och puder också, men gissar att den sällan kommer att användas denna vinter, tyvärr...

Peace!

Här kommer en ny bild på min setup denna vinter.

jgoz6v.jpg

Funderar på att byta jacka.
Tycker ni jag ska ha en annan jacka såfall tips ? (Ingen överdriven prisklass)

love4k3rstrom sa:
Dejvy sa:
hyllengren sa:
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det för mening med att bara hatea som en galning!
Klart att du får tycka att de är ful, jag förstår att du gör det till och med, men du får lugna ner dig lite i alla fall... Jag ahtear inte skiten på dig för att du sitter och har en spännisbild på din freeride och åker runt i burton grejer i storlek small för at de coola killarna har burton... och vet du varför?

för att jag är en vänlig själ som inte har några inneboende aggressioner vare sig mot dig eller någon annan...

du säger att jag är 19 år och töntig men om det är nån som är det så är det väl du som är 19 år och går in och är dryg på forumet istället för att uppföra dig som folk!!!!!!!!!!!!!!

nej nu drar jag ut och åker skidor och se ut som en steezeball i mina hoodies!
Men vad ska jag göra? Mina ögon blöder när jag tittar på dina bilder. Det ser så JÄVLA överdrivet ut. Okej om du är mellan 13-15 år (där de andra ghettokillarna som försvarar dig i denna tråden ligger runt) och inte hittat dig själv riktigt men för fan. Det där ser så larvigt ut så jag dog av skratt när jag såg det. Du säger att du förstår att folk tycker att du har fula saker på dig, VAFAN har du dem för då? För att du ska vara mest ghetto på FR? Får du inte tillräckligt med uppmärksamhet i vanliga livet och vill få det i skidbacken?

Okej om du vill ha uppmärksamhet för att du åker bra, men inte fan för att du har konstiga(Läs: Fula) kläder på dig.

Har du aldrig sett någon som verkligen gör bort sig och man tvingas skämmas för den även fast man inte själv gjort något? Så känner jag när jag tittar på dina bilder.

Ps. Jag har inga burtonkläder i backen (vart fan har du fått det ifrån?) och bilden är tagen från en förfest och det är nästan den enda bilden jag har på mig, då jag skulle känna mig jävligt larvig om jag skulle stå och posa som du gör. Ds.
jävla tönt som h8tar på jacob ba fö han har stora kläder!
det hör ju iaf till jibbing och snowboard kulturen att tänja lite på storlekarna!
min personliga åsikt ar att han gör sjukt cleana tröjor och jag har beställt en som kommer imorgon! jag hatar sånna som du som inte kan axeptera att andra har annan klädsmak än en själv! och det är förjävligt att h8ta på dom bara för det! du behöver seriöst hjälp?
JUSST DE!!! AXEPTERA H8ersszzZZ!!!

Tkr förövrigt att hyllengrens tröjjor är feta

Tillbaka
Topp