Boot fitting

Boot fitting
Hej!

Har sökt på nätet efter en "bakugn" för intuition liners. Om någon vänlig människa kan hjälpa mig med vilka fabrikat som finns på marknaden för denna typ av ugnar så är jag väldigt tacksam. Vet att det även finns "air blowers" och känner inte till fabrikaten på dessa heller. Hade tänkt införskaffa något sådant här till nästa säsong i min lilla verkstad och kan tänka mig att det är lägre priser utomlands. Kanske någon har en begagnad? Tacksam för tips och hjälp

Boot fitting
Intuition innerskorna är ju gjorda för att enkelt kunna värmas hemma så en helt vanlig varmluftsugn fungerar alldeles utmärkt.
Köp det märke du föredrar?

fwiw

ps/ Vill/måste du ha en sån som brukar stå på golvet i skidaffärer så måste du nog gå igenom valfri generalagent. /ds

Senast ändrad:
Boot fitting
Stort tack för ditt svar och din "rekommendation", känner till att man kan fixa "fittingen" själv hemma med hjälp av olika "värmekällor". Dock är kan det ge ett visst förtroende hos kunden om de vill ha hjälp med att värma innerskon i butiken om man har en mer traditionell utrustning anpassad för ändamålet, även om en Electrolux kan fixa biffen:)

Boot fitting
Karlchrister sa:
Dock är kan det ge ett visst förtroende hos kunden om de vill ha hjälp med att värma innerskon i butiken om man har en mer traditionell utrustning anpassad för ändamålet, även om en Electrolux kan fixa biffen:)
Mitt inlägg om varmluftsugnar var ju lika tråkigt som pragmatiskt så det är generöst av dig att tacka för det. :)

Det framgick inte av din första post att du ämnade bedriva näringsverksamhet i din "lilla verkstad".
Hade det gjort det hade jag inte rekommenderat valfri varmluftsugn. Kunder har en tendens till att uppskatta "specialutrustning".

Mina kunskaper om de "special-ugnarna" sträcker sig till att de olika tillverkarna brukar tillhandahålla sådan utrustning mot olika nivåer av ersättning. Den infon löper också risken att vara daterad i nådens år 2015.

Jag håller tummarna att någon uppdaterad, aktiv, bransch-snubbe kikar in på tråden.

-snö

Boot fitting
Typ alla som gör värmeformning säljer dom här ugnarna. Salomon, Fischer, k2, sidas, dalbello och säkert fler. Bara att höra av dig till respektive återförsäljare för märket du vill ha på ugnen.

Boot fitting
Hej, jo jag känner till att alla dessa säljer, försöker dock hitta en leverantör av själva ugnen. Anledningen är att jag tror att priset blir lägre då, men tack i alla fall

Tillbaka
Topp