Bra allaroundskida

RiderOnTheStorm

Ny medlem
Bra allaroundskida
Hej, jag ska säsonga i år, och har tänkt mig att skaffa nya skidor. Jag letar efter en bra skida som funkar i princip allt, jag håller mig mest vid offpisten o parken, men uppskattar i princip allt bergen har att erbjuda. Jag sitter och funderar lite på att skaffa mig Armada Ar6 2009an eller 2010an. Eller Line Sir Francis Bacon, 2010.an. Är det något ni kan rekommendera eller ni har kanske något annat bra förslag, tacksam för svar. Mvh Mattias.

Bra allaroundskida
Hah sry men jag förstår inte riktigt vad jag ska göra på sökfunktionen... Men kan ju skriva här iallafall, jag väger 65 är 175 lång. Jag har åkt ganska länge,och anser mig rätt duktig iallafall pist o offpist. Jag ska jobba som skidlärare i år i Sälen, så jag behöver ett par skidor jag kan både ha under tiden jag tränar barnen i pisten, men sedan när jag tar snöskotern ut på berget och åker puder, samt när jag är i parken, jag gillar att hoppa, är inte så duktig än, men målet är att vara betydligt bättre efter denna säsongen, för i vanliga fall har jag bara kunnat åka 1 vecka om året.

Bra allaroundskida
Haha, kommer inte bara var i Sälen, sant sälen är mer en kulle. jag ska ner till alperna sen osså serdu. Men ja måste jobba där först såklart. Men de finns rätt fina (korta) offpist rundor, om man har tillgång till skoter, så det så :P

Tillbaka
Topp