bra studsmattefilm?

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
åh.. jag lägger ner.. tack.. vi hörs när filmen är klar.. jag ska visa att de går.. om nu inte ni gillar de så kommer kanske nån annan å göra de.. kul att folk supportar lite nytänkande:)

haha
maooaahahah som deespin säger parhoppning med en koo kanske på åkern? med traktorn brevid och nåra höö balar och så en sån där höö boll som brukar blåsa förbi på wilda western filmer en sån kommer rullande på mattan.. jihaaww. mitt på torget? bjud med en alkis på mattan då skulle de kanske bli roligt iaf..

Japan vi har inte sagt att vi inte hoppar?

bra studsmattefilm?
a_ahlnas sa:
jeppenator sa:
åh.. jag lägger ner.. tack.. vi hörs när filmen är klar.. jag ska visa att de går.. om nu inte ni gillar de så kommer kanske nån annan å göra de.. kul att folk supportar lite nytänkande:)

haha
maooaahahah som deespin säger parhoppning med en koo kanske på åkern? med traktorn brevid och nåra höö balar och så en sån där höö boll som brukar blåsa förbi på wilda western filmer en sån kommer rullande på mattan.. jihaaww. mitt på torget? bjud med en alkis på mattan då skulle de kanske bli roligt iaf..

Japan vi har inte sagt att vi inte hoppar?
du skrev ju precis "vist hoppa NI, men filma inte" då är det väldigt vanligt att man tolkar det som att du inte gör det men låter oss göra det.

bra studsmattefilm?
ja ni får väll hoppa ? men filma inte?.. ska jag säga visst hoppa vi, men filma inte?

bra studsmattefilm?
man filmar väl för att man gillar de? ingen mening me å göra en film om man gör de bara för å göra?

har man nån rolig ide.. klar man ska filma skiten..!

men filmar man bara för å filma så kan man ju låta bli

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
man filmar väl för att man gillar de? ingen mening me å göra en film om man gör de bara för å göra?

inte om man tycker det är roligt att bara filma för att filma då?

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:

är du medveten om att du går mer å mer över till min sida i det här?

bra studsmattefilm?
då får man väl göra det, men skippa att lägga upp på freeride ^^

bra studsmattefilm?
Titti540 sa:
jeppenator sa:

lägg inteupp de på freeride då!

bra studsmattefilm?
det är ju okej å filma å kolla va fan man gör för fel å hur man ser ut i luften, men palla lägga up den på nätet.. internet kommer ju kolapsa snart jue, va va de typ att youtube tar up 70% procent av nätet

bra studsmattefilm?
nej.. de är jag inte?

jag har alltid vart på sidan "hata dåligt gjorda studsmattefilmer"

hatar dom lika mycket som alla andra.. jag vill bara att man ska ge alla filmskapare ett ärligt försök å göra en bra film.. inte bara massa skit utan stativ me digitalkamera..

bra studsmattefilm?
a_ahlnas sa:
Titti540 sa:
jeppenator sa:

lägg inteupp de på freeride då!
varför inte? har du någon bra anledning att inte göra det?

bra studsmattefilm?
Av: jeppenator Idag 01:05 Svara

precsis.. emot dom lika mycket som du är..

men jeppe om studsmatte filmer ska få finnas ska väll dåliga också få vara med? så inga alls skulle ju va bra. du e ju på min sida.. lr?

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
det är ju okej å filma å kolla va fan man gör för fel å hur man ser ut i luften, men palla lägga up den på nätet.. internet kommer ju kolapsa snart jue, va va de typ att youtube tar up 70% procent av nätet
hur vet man vad som är rätt och fel då?

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
Japan sa:
N9nthward sa:
hur vet man vad som är rätt och fel då?
för jag föddes så.. kan inte hjälpa det
du föddes så att du vet om du gör rätt när du ser på en film som du har filmat för att se om du gör rätt?

Tillbaka
Topp