bra studsmattefilm?

bra studsmattefilm?
hej alla. nu har jag vaknatr´t vad dumma ni ar varit på varann. var snäll. jag menar seriöööst här. jag är inte negativ. gör en bra så får ni min a ggooggles!!

(usräkta stavningen)

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
åh.. alla emot mig.. de finns mer än bara vinklar i en film..

kolla cleancut productions.. de handlar lite om känsla också..

vart kommer de coola i skidfilm in då? vinklarna? åkningen? alla gör ju samma trick där också.. ge mig en förklaring å sluta äg mig!!

jag ska nog gå å skära mig nu
jag är snarare med dig, vinklarna och kameror och så klart hopparna gör så jävla mycket :D

bra studsmattefilm?
men tänk nu på o skicka ine ja ska lätt skicka in :) hållre med jeppenator använd inte samma matta hela tiden det här kna bli nätets jib competion on trampoline :)

bra studsmattefilm?
jag såg en film idag som jatyckte vasjukt bra jag tänker inte säga vilken det är än.... men snart.. om ingen lyckas göra en bättre. skynda er nu!!!!!!!!!!!!!

bra studsmattefilm?
vaför vill man bli bedömd när man leker på sin studsmatta? jag ska gå till dagis o filma ungarna i sandlåda när dom leker, slåss, äter kattskit o sand och gör andra vilda saker.. bra mkt mer spänning där än på svenssons studsmatta med 360 truckers o dubbla bakåts! nya saker o intriger varje gång, kinda OC!

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
åh.. alla emot mig.. de finns mer än bara vinklar i en film..

kolla cleancut productions.. de handlar lite om känsla också..

vart kommer de coola i skidfilm in då? vinklarna? åkningen? alla gör ju samma trick där också.. ge mig en förklaring å sluta äg mig!!

jag ska nog gå å skära mig nu
tack jesper...

någon som förstår oss..

bra studsmattefilm?
Titties sa:
N9nthward sa:
stuttsmatte filmer kan bara köra upp någe.. orka lägga up film när man hoppar stuttsmatta å göra massvis med skit trick.. matta å skidor är inte samma sak.. jag bara spyr när jag ser massvis me stuttsmatte filmar.. bla, va e de för trick, va ska ja göra nu när jag kan 360! fuck it
jag håller med dej till 100%
va gör ni här då, å kollar på massa filmer? hahahahahaha

bra studsmattefilm?
snowride90 sa:
Titties sa:
N9nthward sa:
stuttsmatte filmer kan bara köra upp någe.. orka lägga up film när man hoppar stuttsmatta å göra massvis med skit trick.. matta å skidor är inte samma sak.. jag bara spyr när jag ser massvis me stuttsmatte filmar.. bla, va e de för trick, va ska ja göra nu när jag kan 360! fuck it
om någon vänlig själ kunde visa det motsatta

bra studsmattefilm?
a_ahlnas sa:
jeppenator sa:
åh.. jag lägger ner.. tack.. vi hörs när filmen är klar.. jag ska visa att de går.. om nu inte ni gillar de så kommer kanske nån annan å göra de.. kul att folk supportar lite nytänkande:)

haha
maooaahahah som deespin säger parhoppning med en koo kanske på åkern? med traktorn brevid och nåra höö balar och så en sån där höö boll som brukar blåsa förbi på wilda western filmer en sån kommer rullande på mattan.. jihaaww. mitt på torget? bjud med en alkis på mattan då skulle de kanske bli roligt iaf..

Japan vi har inte sagt att vi inte hoppar?

bra studsmattefilm?
snowride90 sa:
Titties sa:
N9nthward sa:

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
men förfan.. dissa mig bara..

lika bra jag tar livet av mig.. hejdå
nejdå jag står på din sida! håller fullständigt med. man kan göra bra saker av vaaaaad som hälst. de betyder ju även studsmatta;)

bra studsmattefilm?
JAG HITTADE EN OPOSSTAD NEVERSEEN ANTNÄS GANGSTERS STUDSMATTEFILM NYSS

Triple frontflip heter den, så jävla bra!

se och njut

Tillbaka
Topp