bra studsmattefilm?

bra studsmattefilm?
men japan din kines jag skrev ju om deespin skrev det är jag och jag skrev vi vill inte se.. då är vi ju två alltså vii..

bra studsmattefilm?
men åå viatnames! för du fråga vilka som är vi det är jag. plus jag så vi.. plus deespin är två personer

bra studsmattefilm?
Deespin sa:
Japan sa:
Deespin sa:
men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?
det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än allt
men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?

bra studsmattefilm?
Japan sa:
Deespin sa:
Japan sa:
men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?
det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än allt
men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?
fler är färre änn många..

bra studsmattefilm?
bra studsmattefilm?
bra studsmattefilm?
hur fan då? han var fler änn få allså lite plus mej titti och ninthward då va vi helt plötsligt många.. och många är fler änn fler

bra studsmattefilm?
sen har inte alla röstat.. vi e ju typ bara vi som snackar å då vinner vi som hatar matt filmer!.. muhaha 2 mot 4! goooda marginaler

bra studsmattefilm?
d finns ganska många bra studsmattefilmer anser jag!?!? bara man går inte för d o inte så jävla negativ bara för att nåra kids hoppas matta

Tillbaka
Topp