A
a_ahlnas
Guest
bra studsmattefilm?
men japan din kines jag skrev ju om deespin skrev det är jag och jag skrev vi vill inte se.. då är vi ju två alltså vii..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hur kan en japan bli en kines?a_ahlnas sa:men japan din kines jag skrev ju om deespin skrev det är jag och jag skrev vi vill inte se.. då är vi ju två alltså vii..
färre än flerJapan sa:hur många är få då?Deespin sa:för att jag är fler än få
men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?Deespin sa:färre än flerJapan sa:hur många är få då?Deespin sa:för att jag är fler än få
nej hur många har du på din lista just nu då? i detta forumJapan sa:men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?Deespin sa:färre än flerJapan sa:hur många är få då?
det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än alltJapan sa:men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?Deespin sa:färre än flerJapan sa:hur många är få då?
ja han är två stycken.. men sen titti ninthward jag och jag är 3 stycken..Japan sa:om deespin sa forstfarande att bara han var vi
men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?Deespin sa:det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än alltJapan sa:men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?Deespin sa:färre än fler
hur kan han vara två stycken?a_ahlnas sa:ja han är två stycken.. men sen titti ninthward jag och jag är 3 stycken..Japan sa:om deespin sa forstfarande att bara han var vi
han e både dee och spin din nötJapan sa:hur kan han vara två stycken?a_ahlnas sa:ja han är två stycken.. men sen titti ninthward jag och jag är 3 stycken..Japan sa:om deespin sa forstfarande att bara han var vi
fler är färre änn många..Japan sa:men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?Deespin sa:det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än alltJapan sa:men då betyder det ju att ni inte är så många som inte gillar studsmatte filmer, därför blir det ju fler som tycker om dom eller?
hur kan du logiskt bevisa att jag är en nöt? och borde inte du också vara två då? a och ahlnas?a_ahlnas sa:han e både dee och spin din nötJapan sa:hur kan han vara två stycken?a_ahlnas sa:ja han är två stycken.. men sen titti ninthward jag och jag är 3 stycken..
men frågan var ju hur många få var för ni var ju bara få sa du...a_ahlnas sa:fler är färre änn många..Japan sa:men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?Deespin sa:det betyder att fler är färre än många, många är fler än få och du är sämre än allt
nej han var fler änn få och få är typ en.. få är färre änn lite fler är mer änn lite. många är fler änn fler.Japan sa:men frågan var ju hur många få var för ni var ju bara få sa du...a_ahlnas sa:fler är färre änn många..Japan sa:men du, tänk efter nu du sa innan att få är färre än fler men nu säger du att fler är färre :S hur ska du ha det?
men du blir vi ju som är för studsmatte filmer flest?a_ahlnas sa:nej han var fler änn få och få är typ en.. få är färre änn lite fler är mer änn lite. många är fler änn fler.Japan sa:men frågan var ju hur många få var för ni var ju bara få sa du...a_ahlnas sa:fler är färre änn många..
ja men inte fler än flest?a_ahlnas sa:hur fan då? han var fler änn få allså lite plus mej titti och ninthward då va vi helt plötsligt många.. och många är fler änn fler
så du bor i duved du? det ligger vell i vest?N9nthward sa:west side!
nej men du är ju inte flest iaf för du är få!Japan sa:ja men inte fler än flest?a_ahlnas sa:hur fan då? han var fler änn få allså lite plus mej titti och ninthward då va vi helt plötsligt många.. och många är fler änn fler
de beror på vad man räknar i från.. lille gubbenJapan sa:så du bor i duved du? det ligger vell i vest?N9nthward sa:west side!
hur vet du att jag är tjock?Deespin sa:Japan är också fler, kan man tro för han är så tjock
haha, man brukar väl räkna från en karta?N9nthward sa:de beror på vad man räknar i från.. lille gubbenJapan sa:så du bor i duved du? det ligger vell i vest?N9nthward sa:west side!
hihi där kom erkännandet.Japan sa:hur vet du att jag är tjock?Deespin sa:Japan är också fler, kan man tro för han är så tjock
ialla fall inte från ängarnaN9nthward sa:de beror på vad man räknar i från.. lille gubbenJapan sa:så du bor i duved du? det ligger vell i vest?N9nthward sa:west side!
jag bara testade din chans förmåga och på 50% chans att svara rätt svarade du fel..Deespin sa:hihi där kom erkännandet.Japan sa:hur vet du att jag är tjock?Deespin sa:Japan är också fler, kan man tro för han är så tjock
jag chansade..
mej mr utlänningN9nthward sa:trött mej är!
ja du har varit i angered för mycketN9nthward sa:mm mej vet
Japan sa:ja dej har varit i angered för mycketN9nthward sa:mm mej vet
Deespin sa:Japan sa:ja du har varit i angered för mycketN9nthward sa:mm mej vet