MedlemJapaner
Aktiv medlem
Burger King vs. McDonald vs. mAx
MAX har godast hamburgare!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om de nu e så sjukt bra, vilken burgare ska man ha då?Ojamae sa:+ Goda pommesfrites (Håller med)Pellee sa:+ Goda pommesfrites
- Äcklig burgare
- För kall läsk
- Långa Köer
- Dålig personal som inte fattar svenska
- Dåligt städade bord
- Äcklig burgare (Om du har fått en äcklig hamburgare EN gång så är det svårt att avgöra om alla deras hamburgare är äckliga, jag har ätit en del på Max och aldrig blivit missnöjd)
- För kall läsk (Har jag aldrig varit med om, dock så är det dåligt att de har så jävla mkt is i läsken, fast det är ju lätt att säga till att man inte vill ha is)
- Långa Köer (Är det Max fel att de är populära?, jag väntar hellre lite och äter en god burgare än får en burgare som legat framme i 20min (Som på McDonalds))
- Dålig personal som inte fattar svenska (Är de dåliga för att de inte kan svenska så bra, ska du börja hacka ner på invandrare?)
- Dåligt städade bord (Har jag aldrig upplevt, men du kanske var där i rusningstider och de hade säkert mycket att göra)
exakt, ingen av alternativen var bra som du nämnde, hur blir det då med exempelvis konkurrensen? eller vill ni hellre betala ex. 70kr för en burgare?blizzy sa:Är väl bra med konkurrens istället för monopol, så tycker att de tre borde va kvar.. konkurrensen borde ju faktist pressa priserna.. konstigt bara att Max burgare fortfarnade kostar 25 miljoner, o då får man betala extra för extra ost :D
Bra skrivet even..
JPehrson sa:Nu e de ju så att donken e de enda rätta alternativet!
inte för att de e godast men de e de som gäller.
bara så alla vet de nu
Jag tycker att sushin ska bli lite billigare, fast då kanske man inte hade käkat något annat alls!!Putte_the_skibum sa:Föredrar sushi... Vet inte om det är så mycket nyttigare, men hellre rå fisk än flottiga burgare... Och då skiter ändå fisken i vattnet den simmar... Jävligt underligt det där.
rätt!!DMFCasper sa:Tycker att Megaburgar'n på Broken i Åre bräcker allt motstånd ja!