Burton Doom bräda+binding

maggan85

Ny medlem
Burton Doom bräda+binding
Tjenare! Köpte mig en Burton Doom med binding för några år sen antar att det var 2008 i hopp om att säsonga och åka en jävla massa bräda! Men nu såhär 3 år senare har det blivit 1 helg :( Livet suger helt klart när man är en fattig student! Nu börjar dessutom skolan igen och datorn håller på att haverera! Så då kommer den stora frågan vad tror ni att man kan få för en sån bräda + binding:)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp