Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är ju samma krångel med skidor om man har "rätt storlek" på pjäxornaPierreN sa:(gav upp 23 år av bräda förra året i förmån för skidor för att slippa krånglet) ?
Jag börjar väl bli gammal och bekväm :Plinder sa:Är ju samma krångel med skidor om man har "rätt storlek" på pjäxornaPierreN sa:(gav upp 23 år av bräda förra året i förmån för skidor för att slippa krånglet) ?Böja sig ner innan och efter varje liftåk för att knäppa upp/spänna pjäxor istället för bindningar :D
Hej Alfred,AlfredCederudd-Starck sa:Tje! Har precis köpt dem inte hunnit testa. Men av allt jag har läst så verkar de skitnajs. Har köpt Photons, bra styvhet!
Hei!AlfredCederudd-Starck sa:Har testat i 2 v nu i St Anton och jag har INGET dåligt att säga. Det jag älskar förutom att man bara kör ner fötterna och är good to go är att man inte kan justera något på bindningarna. Jag brukar annars spendera mycket tid åt att prova olika inställningar. Nu är booten det ända jag kan justera, jättebra! Som ni säkert redan har hört så är det sjukt rapp Heel to toe. Rekommenderar proton bootsen.
Vad jag har hört, angry snowboarder review, så var det svårt att klicka in i bindningen.KaitsuH sa:Hei!AlfredCederudd-Starck sa:Har testat i 2 v nu i St Anton och jag har INGET dåligt att säga. Det jag älskar förutom att man bara kör ner fötterna och är good to go är att man inte kan justera något på bindningarna. Jag brukar annars spendera mycket tid åt att prova olika inställningar. Nu är booten det ända jag kan justera, jättebra! Som ni säkert redan har hört så är det sjukt rapp Heel to toe. Rekommenderar proton bootsen.
Hur funkar dem i djup lössnö?

Det är det där som gör mig jävligt skeptisk. Jag kan inte se hur det ska funka i puder.madness sa:Vad jag har hört, angry snowboarder review, så var det svårt att klicka in i bindningen.KaitsuH sa:Hei!AlfredCederudd-Starck sa:Har testat i 2 v nu i St Anton och jag har INGET dåligt att säga. Det jag älskar förutom att man bara kör ner fötterna och är good to go är att man inte kan justera något på bindningarna. Jag brukar annars spendera mycket tid åt att prova olika inställningar. Nu är booten det ända jag kan justera, jättebra! Som ni säkert redan har hört så är det sjukt rapp Heel to toe. Rekommenderar proton bootsen.
Men i övrigt så borde bindningen fungera.
Kaskar sa:Det är det där som gör mig jävligt skeptisk. Jag kan inte se hur det ska funka i puder.madness sa:Vad jag har hört, angry snowboarder review, så var det svårt att klicka in i bindningen.KaitsuH sa:Hei!
Men i övrigt så borde bindningen fungera.
Och det finns vad jag kan hitta ingen som har gjort ett seriöst test i puder. Visa mig en Youtube där någon hoppar i dem i midjedjupt(och då menar jag inte att nån klickar i sig i pisten och sen åker ut i puder). Innan det så förbehåller jag mig skeptisk