bygger longboards på beställning, intresse?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Manndel

Ny medlem
Hejsan, jag bygger longboards på beställning för runt 500 lappen. finns det nått intresse?

det är utan grippa, bara brädan alltså.

här ett av mina tidigare verk http://longboard.eu/_internal/cimg!0/krxkc0qu2t8yjg

brädorna byggs i björk vilket är de enda rätta, du får välja vilken form o vilken längd du vill, och sen även vilken böj du vill ha (konkav eller chamber)

sedan är det bra o veta din vikt så att det blir rätt flex.

detta är bara en intresse koll.

min mail är niclas-m@hotmail.com

Mvh Niclas

Kul för dig och det verkar vara cleana brädor men har du läst forumreglerna? Du får inte göra reklam i forumet...

Senast ändrad:
Faktiskt så tyckte jag detta var en ganska kul grej då det inte är många som gör costum longboards på beställning, och eftersom de förmodligen inte är ett företag som ligger bakom och även bara en intressekoll så kan de väl inte vara ett så farligt övertramp på forumreglerna?

Tyckte de lät asfett och jag vore intresserad om jag hade haft mera pengar över, får se till att spara tråden nånstans så man kan plocka fram den när man har lite slantar liggandes!

jag tror du borde höja priset lite, 500kr låter sjukt billigt!

Senast ändrad:
theoJ sa:
man får väl inte göra reklam på forumet?

aja, jag tror du borde höja priset lite, 500kr låter sjukt billigt!
ägg, det är ju bättre om han håller priserna låga så att folk köper flera, än att sälja 2 brädor skit dyrt..
tror på många lite billigare brädor;)

Material till att bygga en egen planka ligger mellan 200-300 spänn så pojken tjänar ändå en hacka om han får sålt några, dessutom är det förbannat kul att bygga brädor, ni borde testa själva! :)

Jag håller just nu på att bygga en egen... Men om inte den håller så slår jag gärna till!

Bra initiativ!

Skulle behöva en ny bräda. Ska bara samla ihop lite pengar så kanske jag köper en :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp