Col du Petit St Bernard

e-beth

Ny medlem
Col du Petit St Bernard
Någon som vet hur det är att ta sig igenom där i slutet på skidsäsongen april/maj?
Är det öppet? Svår passage eller skall man välja en annan väg mot aosta dalen?

Det känns frustrerande att det skall vara så nära fågelvägen, men så långt på vanliga vägar! :)
 
Col du Petit St Bernard
Med största sannolikhet stängt. vägen passerar ju La Rosieres/La Tuiles skidområde.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp