Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som vet hur det är att ta sig igenom där i slutet på skidsäsongen april/maj?
Är det öppet? Svår passage eller skall man välja en annan väg mot aosta dalen?
Det känns frustrerande att det skall vara så nära fågelvägen, men så långt på vanliga vägar!