Cork 720, vet att det finns fler trådar men..

TheLife

Ny medlem
Tjena! Kille på 11 år sitter här! Okej, jag kan 540, ska ta 720 sen när jag kan det, då jävlar smäller det med cork 720, så lite tips för motevering, teknik och liknande skulle passa in här :) Jag kommer köra i big jump första gången, och jag kör såklart skidor. :)

Jag vet att det finns trådar om det här, men vad är det för fel med att göra en egen?

Tack för svar!

om du snurrar vänster tänk dig att du ska ta i bakdelen av högerskidan.
och ja snurra på då blir snurren corkad (mer eller mindre). första gångerna kan det ju vara bra om du kör i ett puderhopp så du inte typ dör om du failar;)

TheLife sa:
Jag vet att det finns trådar om det här, men vad är det för fel med att göra en egen?
Vad är det för idé att du gör en egen tråd när det redan finns trådar med den fakta du behöver? Dummaste jag sett på länge...

Edit: Kolla här annars.

Senast ändrad:
Skulle inte göra den här tråden om jag hade all info jag behövde i dom andra? Tänk till lite nu.

TheLife sa:
Skulle inte göra den här tråden om jag hade all info jag behövde i dom andra? Tänk till lite nu.
Läs på lite nu. Det finns FLERA trådar om detta. Och vad skulle det vara för info som du inte har fått från dom andra trådarna som du vill veta nu? Det du behöver veta finns att hitta här i forumet och inte minst i Jacob Westers tricklexikon. Tänk till lite nu.
Sjukt irriterande med personer som tycker att folk ska göra allt åt dom, lite ansvar får man väl också ta själv att hitta det man vill veta.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp