Cykelhjälm

Lankogg

Ny medlem
Cykelhjälm
Yo!
Är i köpartagen för att köpa en cykel o undrar om nån vet en bra sida man kan köpa hjälmar till schyssta priser på nätet? Och ja, jag vet att det är lite sent att köpa cykel nu men what the hey, man har ju bara jobbat i sommar, nu måste man ju få leka av sig lite osså....
Lank

Senast ändrad:
Cykelhjälm
gå ner på intersport i umeå som du bor i ffs! det finns ju hur mkr som hällst där. sveriges största intersport butik!.. annars www.cyclecomponents.com

Cykelhjälm
Har en exterm blitz (samma som etto) köpte den på teamsportia, tycker den täcker bra och sitter bra på huvudet detta är dock en klassisk hjälm täcker toppen av huvudet.

Cykelhjälm
Nu när de ändå är uppe en sån här tråd kan väll ni som svarar lika snabbt skriva in en sida för skidhjälmar åxå :) Jag har Dragon DX gogglar, så ja tänkte om ni hade nån schysst passande hjälm att rekomendera :).. (OCH JAA JAG KOLLAR RUNT PÅ NÄTET SJÄLV OXÅ.)

Senast ändrad:
Cykelhjälm
Nu när de ändå är uppe en sån här tråd kan väll ni som svarar lika snabbt skriva in en sida för skidhjälmar åxå :) Jag har Dragon DX gogglar, så ja tänkte om ni hade nån schysst passande hjälm att rekomendera :).. (OCH JAA JAG KOLLAR RUNT PÅ NÄTET SJÄLV OXÅ.)

Senast ändrad:
Cykelhjälm
Jajamen, chainreaction ar faktiskt himla bra, snabb frakt och mkt bra priser! Har en Giro E2, asskon kruka, funkar aven bra till landsvag om man tar bort skarmen... Fast har inte provat den med dragon-gogglarna.

Cykelhjälm
tjena!
på tal om cykel och skidhjälmar så är jag också i jakt på hjälm.
men tänkte, kan man inte använda skid hjälmen som cykel hjälm också?
eller tål inte skidhjälmar lite hårdare smällar ifall man krashar på asfalt?
tänkte på Giro nine mx, tror jag den heter med skärm :P

Senast ändrad:
Cykelhjälm
red trace shaun white är väl godkänd till både cykel, skidor å skate. men vet inte om jag vill ta ut min i skogen, den är så fin:P

Cykelhjälm
red trace shaun white är väl godkänd till både cykel, skidor å skate. men vet inte om jag vill ta ut min i skogen, den är så fin:P
Edit: sry för dubbelpost.

Senast ändrad:
Cykelhjälm
jag är ute efter en red bull hjälm!!med samma design som bell.(en likadan som aaron chase har:P)vet någon vart eller om det ens går att köpa en som hjälm.

tack för hjälpen mvh sebbe

Cykelhjälm
har för mig att jag läst att det bara är dom som har spons av red bull som åker i hjälmarna!? men du kan ju alltid köpa en hjälm som du gillar och motivlacka eller om du har tur och hittar en begad! =)

OandO

Tillbaka
Topp