Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det vanligt med en flaska sprit i lådan?Ja @Christiam det vanligt med gästbok på norska toppar oftast i en postlåda.
Riktig sommaröl, passar perfekt efter några timmar i skogen oavsett på cykel eller springandes. Har dock endast sett den på flaska.Bra initiativ! Obs. Prova inte Desperado, om du inte gillar rätt sliskig, kemisk citrus smaker. Men gillar du det, finns inget bättre![]()
Jag har hört om spritflaskor i lådor förr men aldrig haft lyckan att träffa på nån själv. Så vanligt är det nog inte.Är det vanligt med en flaska sprit i lådan?
Jag trodde först det var en dagsfärsk bild.Visa bilaga 39102
Ingen riktig ”jamare”, och inte från idag, men ändå från en skidresa i år, så jag slänger in den här ändå för att hålla farten uppe i tråden nu när säsongen ändå börjar närma sig ett slut….
Hade iofs varit möjligt!Jag trodde först det var en dagsfärsk bild.
Vilken hjälte som startar dagen med bubbel och utsikt var min reaktion men där hade jag fel
Ser härligt ut oavsett tid på dagen.
Du får åka ner och utbilda serveringspersonalen!Hmmm ser mumsigt ut, men snapsglaset ska stå till höger om ölen.
Hälsningar stilpolisen.