Dåligt?

eHolmberg

Medlem
Dåligt?
altså började hoppa riktigt förra året har juh mest glidit runt i parken å åkt lite off pist innan :D men sätter 180 (den sitter dock sämst) 360 540 720 och switch 180 är det dåligt efter en sesång? lägger på en tailgrab på 360 men på allt annat tappar jag typ balansen XD

Dåligt?
Innan jag jibbade så var det bara offpist för mig. Sen på slutet av säsongen så skulle jag börja hoppa å sånt. Min vänstra axel gick ur led pågrund av att jag trodde att jag kunde sätta cork 540, jag hade för bråttom för att lära mig.

Ta och nöta på tekniken och gör inga förhastade slutsatser, det kan leda till skador.
Jag kanske skrämmer dig lite men, när en axel går ur led en gång, så kommer det att göra flera gånger.

Rätt så duktigt att du sätter 720 bara på en säsong det blir bara bättre å bättre.
Men öva på switch och fakie landningar, då blir det grymt!

Dåligt?
åk dit så ser du hur det går. kanske kan få några tips av herrarna som skriver här åvan. det är kul att tävla! du blir ju inte en dålig skidåkare försen du börjar ha tråkigt på skidorna.

Dåligt?
Antagligen så är det bättre att börja tävla så fort som möjligt? Jag menar du förlorar ju inget på att tävla, du blir ju bara bättre av det och får in bättre rutin. Är du rädd för att skämmas eller? Åk dit och kör bara, skitsamma om du kommer sist eller ngt, fast med dom tricken du sätter, iofs utan grab men det brukar ju ofta vara lite spin to win, så tror jag inte det är så stor chans.. Tycker det känns lite som en tråd där du vill höra "ååh va bra du är, klart du ska tävla".. Du kan väl för fan bestämma själv om du VILL tävla eller inte? Ska vi på FR bestämma åt dig? Snacka om osäker kille...

Tillbaka
Topp