Dela dubbelrum med Active ski till Stranda?

• Trådstartare Trådstartare jannes
  • Start datum Start datum
J

jannes

Guest
Tjenare! Tänkte dra med Active ski till Stranda den 7 april, sovbuss från Stockholm. Då det inte finns några enkelrum lediga är jag hänvisat till ett dubbel. Tänkte att det kanske sitter någon med samma problematik å att vi kan lösa det ihop. Blir trots allt 800.- billigare per person i sådant fall. Kommer kanske inte sitta så mycket på rummet ändå. Jag kommer åka oavsett, men dra iväg ett mejl om nån är på.

Hejsan! Jag har också planer på att åka till stranda den 7-10 april, men det ser ut som att jag blir att åka dit ensam. Så jag tänkte höra om det är några här på freeride som ska dit och kan tänka sig att få sällskap av en trevlig 21-årig skidåkare?

Ska också till Stranda med Active Ski. Ser bra ut just nu på snöfronten. Verkar ösa ned snö närmaste veckan, som det gjort hela säsongen. Hoppas göra toppturer om vädret tillåter.

Funderar på stranda jag med men är det bara jag som tycker att en weekend är i kortaste laget när det är så lång färd dit? Finns det fler resebolag som anordnar resor till stranda?

jannes sa:
Tjenare! Tänkte dra med Active ski till Stranda den 7 april, sovbuss från Stockholm. Då det inte finns några enkelrum lediga är jag hänvisat till ett dubbel. Tänkte att det kanske sitter någon med samma problematik å att vi kan lösa det ihop. Blir trots allt 800.- billigare per person i sådant fall. Kommer kanske inte sitta så mycket på rummet ändå. Jag kommer åka oavsett, men dra iväg ett mejl om nån är på.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp