Detta är jibbing!

• Trådstartare Trådstartare Hasse
  • Start datum Start datum
Detta är jibbing!
tydligen påverkar växthuseffekten inte bara snötillgången. tydligen påverkas även en del skidåkare av den snabba klimatförändringen. på ett mycket negativt sett . snälla Hasse, säg att det inte är du som gjort denna.
//faceplant

Senast ändrad:
Detta är jibbing!
Vad då jibbing är ju att hoppa på saker, som inte har snö på sig. Alls.

Det är ju jibbing om man har varit med ett tag så vet man det ;)

Sen så är det ju faktiskt en viss ironi i det hela men det kanske ni inte förstår???

//H

Senast ändrad:
Detta är jibbing!
äntligen, som jag har längtat efter denna film... jag har sett affischen för den. och det var ett tag sen. men den höll god kvalité rakt igenom. åkglädje till tusen. nästan lite sugen på att snön ska försvinna så att man kan "stay offpist".

bra jobbat grabbar.

Detta är jibbing!
Hans har postat en amatörjibbfilm. Bara det är ju en bedrift i sig, nu jävla ska jag kolla och återkomma med betyg!

"Neeeeej, herrejävlar vad sur jag blir. Vadfan ska du göra så här onödiga trådar för? Jag kollade max en sekund och kunde sedan dra slutsatsen att Hasse begått ett jävligt stort misstag. Villken skit!"

Senast ändrad:
Detta är jibbing!
Nej, nog var den lite smårolig men tycker mer detta liknar extremåkning då mer än halva filmen bestod av klipphoppning, stora off-pistsvängar och hajk? Visst, grabbarna kunde glida på rör som kungar och snurra runt som loppor, men detta var var då en äkta offpistrulle enligt mig!

1flower sa:
den som inte fattar att detta är ironi bör nog gå i skolan ett antal år till,,,..
Var det jag som lyckades lura dig där? Trodde mina " tecken skulle underlätta texten att framstå som just ironi ;)

Senast ändrad:
Detta är jibbing!
Stor humor! Det värmer alltid när man ser att folk fortfarande har liiiite för mycket tid över. :)

1flower;

Lär man sej ironi i skolan? På Biologin? eller gick du i en sån dära Waldorfskola? Dom är väll lite ironiska.

Detta är jibbing!
Haha!!! Sjukt skön rulle, Skidorna, störtkrukorna och pjäxorna. Den har allt!!!
Förstår deras andhämtning på 18 m höjd. Första gången jag var upp så högt trodde jag jag skulle dö pga den extremt tunna luften. Men vad gör man inte för årets bästa barrepa?

Detta är jibbing!
Hasse sa:
Vad då jibbing är ju att hoppa på saker, som inte har snö på sig. Alls.

Det är ju jibbing om man har varit med ett tag så vet man det ;)

Sen så är det ju faktiskt en viss ironi i det hela men det kanske ni inte förstår???

//H
Det är ju tex du som klagar på alla trådar med ironi och låser den?

EDIT :

var inge rolig alls

Senast ändrad:
Detta är jibbing!
Ironin flödar! ojojoj vilket mästervärk! Hasse är och kommer för all framtid förbli min idol!
Studsmatte filmer och Freakout videor i all ära men detta tog verkligen priset! MEN jag gillar det haha!

Ja det va allt från mig! / Waster

Detta är jibbing!
Håller me CrashX om krukan ;D liknar en cirkus artist som snart ska skjuta up sig själv som en levande kanonkula.
Grym film grabbar. Keep up the good work.

Detta är jibbing!
Skitbra.. kul med lite omväxling från allt muggigt puder..

Skidor med skateboardtruckar i ändarna kan jag intyga går som fan... rätt svårt att stanna bara..

Detta är jibbing!
Riktigt bra rulle, det här är hardcore! Här snackar vi radikal skidåkning och skidåkare som tar sporten till en helt ny nivå.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp