Din skidmamma

• Trådstartare Trådstartare lekrot
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
L

lekrot

Guest
Din skidmamma
tjupp.

Jag har väldigt länge åkt i sveriges backar och kännt att jag skulle behöva kunna slänga iväg någon form av "din mamma" diss till jib folket.

Varför? Jo denna sorts diss är allt för ovanligt i dagens backar och ungarna måste få smaka på en gammal hedlig förorts diss.

Och varför ber jag om er hjälp? Jo för mitt mamma förråd är tomt jag måste ha inspiration. Så släng iväg dina bästa dissar som jag kan få nyttja i backarna!

shredda på!

Din skidmamma
ett ex. "du är lika dålig på skidor som jeppenator är aktiv på freeride" dock inget innehåll av mamma.
Men den funkar...

Din skidmamma
din mamma är så fet att hon tar upp en åttastolslift..... hahahahahahhhahahh fan vad jag är smart

Din skidmamma
Ännu en sån här tråd där någon cool kille som känner sig hotad av jibbers måste hävda sig. Ge upp.. Och vadå jibbers kan inte ha kul? Du är ju körd.

Din skidmamma
Mud-Butt sa:
Japaner sa:
Varför skapa dålig stämning i backarna? åk och ha kul istället!
om man är jibber kan man inte ha kul!
Äru helt dum ihuvet lr?! såklart vi har kul, det är ju därför vi alla åker skidor. för att vi alla älskar det, och vem bryr sig om hur alla åker. vafan man får ju ha vikken jävla åkstil som helst. Fan nu börjar ja lacka till asså.

Din skidmamma
theseb sa:
Ännu en sån här tråd där någon cool kille som känner sig hotad av jibbers måste hävda sig. Ge upp.. Och vadå jibbers kan inte ha kul? Du är ju körd.
ofta han inte själv är jibber då..^^
så du får fixa lite bakgrundsfakta innan du börjar hejta här på internet..

stockholmarn är och kommer alltid vara min lilla sötisjibber! <3

Din skidmamma
Din mamma är så fet att jag väjde för att inte köra på henne med bilen och bensinen tog slut.
SÅ JEVLA KUNG hhahahhahaha! eller: din mamma är så fet så när hon skulle gå förbi tvn så missa ja 5 program.
rolit va?

Din skidmamma
palla hålla på med dissar?
fan vi alla älskar ju samma sak? palla hålla på å dissa varandra!

tänk efter.....

Din skidmamma
Din mamma är så fet så när hon skulle gå förbi tvn så missa jag 3 säsonger av Lost

Din skidmamma
Din mamma är så dum så hon sitter på tv:n och tittar på soffan. din mamma är så fet så att hon tar upp hela backen

Din skidmamma
Din mamma corkar bättre än du.

Är det bara jag som tycker att dissar med glimten i ögat är en ypperlig umgängesform?

Din skidmamma
Your mama is so stupid that she believed Tupac Shakur was a judish holiday

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp