Nu skall jag försöka med att ge tisse, smurfen å grabbarna ett bryt!
Tro faen att ni skall gå på lokal när ni är på plats i Åre en hel vinter. Bortsett från min egen skepticism gentemot er valda plats, så ingår ju frekvent utskänkningslokalsbesökande i folksjälen hos de människor som är uppvuxna i den mörka, norra delen av hemisfären. Alternativet till att köpa sig ett kort är ju att gå till väga på samma vis som man gör i övriga delen av det motboksskadade land vi lever i; häng på den valda krogen så in i helvete ofta och konsumera jevvlit mycket spånken i sällskap med de som bestämmer på stället. Förr eller senare (min erfarenhet är förr) kommer ni bli insläppta snabbare än kvickt, få gratis sprit i ohemult grava mängder och sedan krypa hemåt med en samling nya flickvänner var kväll. Dessutom medför det en stor fördel med att de anställda ser mellan fingrarna för det mesta när man väljer att klä av sig naken och självantända istället för att ringa Bängen.
F ö anser jag att bästa stället att spendera en hel vinter i Åre måste vara på krogen (eller på campingen) - men det är ju som sagt min högst personliga åsikt.
Ser med stort nöje fram emot att följa er hemsidas utveckling under vintern. Har ni inte gjort någon sajt från Magaluf, Ayia Napa, Kos, Ibiza eller Ios som ni kan tipsa om?
Och jag tror inte på ironi!