Jättebra att någon/ni gör något åt forumet, för nivån har verkligen sänkts. MEN FY FAN I HELVETE VAD KASST DET BLEV!!!!!!!!!!!!
Helvete.., det är egenliten jävligt lätt att lösa detta. Det finns tre vägar att gå:
1. Låt det vara som de var.
2. Låt det vara som det var men införskaffa reglerna om ban osv.
3. Gör om det helt (som nu), men försök förfan inte att DELA UPP SKIDÅKARE i kategorier
Grejen är den, att gillar man att stå på lagg ooch åka skidor då är man skidåkare. Spelar tamejfan ingen roll om vilken musik man lyssnar på, vilket parti man röstar på, vem som är ens idol eller i vilken backe (om nu någon) man åker i.
Titta på vintersn, och förra vinterns filmer så ser man snabbt vad som är det kommande: det är parkåkning i offpisten (backcountryjibb?). Hur kan man då dela upp freeride och jibb när det är fanimig samma sak? RIktigt jävla stort frågetecken för mig.
RIKTIGT BRA att man gör någonting åt saken, men snälla - kalla detta för prototyp/försök annars läser jag hellre artiklar på skipass.com (franska, och jag kan inte ett ord franska)...
Seriöst, ni bär ett hyffsat tungt lass nu för tiden som skandinaviens (?) största internetmagazin för bergsposrter eller vad det är. Det vill säga, se till att håll koll på vad ni gör - om NI VILL TJÄNA PENGAR!?
Esh fan. Blir less alltså. Hoppas verkligen att det blir en vettig lösning på detta - kapaciteten finns ju iaf.
/Hedis