Diskutera den nya versionen av Freeride.se här!

Överlag gillar jag sidan, men man måste kunna hitta sitt eget inlägg! Och sen röstar jag på den gamla loggan, denna ser mycket oproffsig o mainstream ut. Tillbaks med originalflingan och texten, mer rock'n'roll!!

/Eder Leder.

Senast ändrad:
Måste säga tat sidan är snygg å så allt fungerar fint..

MEN jag tycker de är dumt att byta logga..

tycker bakgrunden är lite enformig, kunde varit lite svagt randig för att ge lite liv till sidan. sen ser det för jävligt ut med halitreklamen överst nu, med mellanrum till den vita ramen. det där får ni lösa på nått snyggare sätt.

ser mycket plastigare ut, bschysstare funnktioner. gillade dock förra mer, men bra jobbat med nya sidan. funktionerna är viktigast.

när man lägger upp bilder så kan man juh skriva nått om den när man lägger upp den.. men det borde inte stå : "fotografen om bilden" när man laggt upp den utan typ Jeppenator_s kommentar om sin bild om det va jag som la upp den.. om ni hajjar

Jag tycker svaren på trådarna ska komma i omvänd kronologisk ordning, om man jämför med hur det är i dagsläget, dvs att det senaste svaet dyker upp först istället för sist i tråden. Det blir lätt tradigt annars när man ska kolla efter senaste svaren.

Annars ser hemsidan fresh ut =)

landenkungen: kolla under Min Sida > Ändra min profil. Längst ner (tror jag) finns just det alternativet.

väntar fortfarande på avatars
Snälla, inte avatars. Vad ska vi med det till? Jag kan komma på en enda, ganska svag anledning att ha det, men ganska många mot.

För: det går snabbare att känna igen vem det är som postar.

Mot: anledning ovan raseras eftersom man i så fall troligtvis kan byta; nedladdningstiden ökar; skriver man en rad tar den massa plats i höjdled; massa plats = fler sidor per tråd; antagligen måste man godkänna dessa precis som foton vilket gör att energi läggs på en onödig sak istället för att t ex godkänna foton; avatars tar plats även i sidled vilket i slutändan resulterar i mer platstagande i höjdled.

Ska jag fortsätta? (Att det är "coolt" är ingen bra anledning.)

Senast ändrad:
Denkas: gå in på "forum" och så går du in på den kategorin du ska lägga tråden i sen bläddrar du längst ner...

Måste bara fråga om alla kläder i shopen, mössor, tröjor m.m. kommer komma med den nya loggan och i så fall när?

Jag tycker ni ska ändra så att "Startsidan" "Artiklar" "Foto&Film" osv är klickbara länkar. Ibland segar undermenyerna lite och då är det bra om man bara kan klicka på länken för att komma till respektive sida. I övrigt tycker jag det är en trevligt design, lite fräschare och gladare än den gamla!

de kanske va ett tag sen nån la ut kritik här men men...jag testade i dag att välja "visa forumsvar i omvänd ordning" fast då lägger sig tom själva frågan längst ner och de senaste svaret lägger sig längst upp där frågan ska ligga, jag antog att de inte ska vara så eller??

Jag vill inte vara pessimist, men jag inser faktiskt inte hur upplägget är mindre rörigt nu än innan. Jag har nu för första gången på 2½ år ändrat min startsida från freeride.se till en annan.

Varför måste redaktionen eller vilka det nu är godkänna alla recensioner? Ganska jobbigt att man inte kan redigera dem.

Tomtefar sa:
Jag tycker ni ska ändra så att "Startsidan" "Artiklar" "Foto&Film" osv är klickbara länkar. Ibland segar undermenyerna lite och då är det bra om man bara kan klicka på länken för att komma till respektive sida.
Nu har jag ändrat så att huvudmenyn är direkt klickbar. Hoppas det är bättre.

Jättebra att någon/ni gör något åt forumet, för nivån har verkligen sänkts. MEN FY FAN I HELVETE VAD KASST DET BLEV!!!!!!!!!!!!

Helvete.., det är egenliten jävligt lätt att lösa detta. Det finns tre vägar att gå:

1. Låt det vara som de var.

2. Låt det vara som det var men införskaffa reglerna om ban osv.

3. Gör om det helt (som nu), men försök förfan inte att DELA UPP SKIDÅKARE i kategorier

Grejen är den, att gillar man att stå på lagg ooch åka skidor då är man skidåkare. Spelar tamejfan ingen roll om vilken musik man lyssnar på, vilket parti man röstar på, vem som är ens idol eller i vilken backe (om nu någon) man åker i.
Titta på vintersn, och förra vinterns filmer så ser man snabbt vad som är det kommande: det är parkåkning i offpisten (backcountryjibb?). Hur kan man då dela upp freeride och jibb när det är fanimig samma sak? RIktigt jävla stort frågetecken för mig.

RIKTIGT BRA att man gör någonting åt saken, men snälla - kalla detta för prototyp/försök annars läser jag hellre artiklar på skipass.com (franska, och jag kan inte ett ord franska)...

Seriöst, ni bär ett hyffsat tungt lass nu för tiden som skandinaviens (?) största internetmagazin för bergsposrter eller vad det är. Det vill säga, se till att håll koll på vad ni gör - om NI VILL TJÄNA PENGAR!?

Esh fan. Blir less alltså. Hoppas verkligen att det blir en vettig lösning på detta - kapaciteten finns ju iaf.

/Hedis

kebacken har en poäng faktiskt, det är lite konstigt att dela upp skidåkare

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp