andreTrapp
Ny medlem
Diskutera Hip Hop!
jo, de e ju sant ^^Deespin sa:Har du inte hört den där låten där dom sjunger om att markoolio är sveriges egen tupac?^
jo, de e ju sant ^^Deespin sa:Har du inte hört den där låten där dom sjunger om att markoolio är sveriges egen tupac?^
Pengar är coolt?rasms sa:pengar är cooltRastavibrationer sa:Jag fattar inte vad det är för coolt att sjunga om det...rasms sa:ibland lyssar jag på hiphop bara förat de är ju så jävla soft när man sjunger om bilar Pengar$ bitches o bloodz o crips de är så coolt
ööh , det var typ han som startade hiphop i sverige idiot?!! häng med vafan. lollandenkungen sa:Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...aendrew sa:hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolioel_poppo sa:skit i och skriva om du inte gillar hip hop
Hiphopstilen och musiken hörtill åkningen för vissa förstår du : )KevinHolmbom sa:Är inte detta en skidsajt ? O_o
de är baraPNyberg sa:Pengar är coolt?rasms sa:pengar är cooltRastavibrationer sa:Jag fattar inte vad det är för coolt att sjunga om det...
På vilket sätt är pengar coolt?
tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låta "underground"glindstrom sa:nas illmatic album är sjuukt skönt
typ allt immortal technique gör är sjuuukt bra, där har vi riktigt musik.
masta ace är ganska bra också.
dancing with the devil är väll ändå hyffsad om man vill ha lite story oxå? fast det är väll en av de få jag tycker håller någorlunda klass...ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låta "underground"glindstrom sa:nas illmatic album är sjuukt skönt
good shietENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:
en försmak av papoose..
neeej faaan! immortal är sjuuukt skön ! jag gillar typ alla av hans låtar fan!ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låtaglindstrom sa:nas illmatic album är sjuukt skönt
"underground"
jag kan hålla med om det mesta men fan in dilated! jag gilllar fan inte dom, deras röster är sjuukt irriterande, om det hade varit ngn annan som sjöng låtarna hade det kanske funkat, men som som det är nu så låter det fan inte bra :P!Hak sa:Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni. Annars så har DJ maj har gjort några feta, 2five några, Dilated peoples en hel hög, swollen members fina politiska texter med sjyssta beats. Masta ace är klockren, likaså luniz och gangstarr. Public enemy ska vi inte glömma heller.
King av allt är däremot 2pac; i wonder if heaven's got a ghetto, ghetto gospel (feat elton john). En sådan sak bara. Ett rent musikgeni var han. "I'd rather be ya niggah"...
Men Dialated peoples har sjukt sköna beats och bra rhymes. Vissa av de som kör i bakgrunden är inte lika bra som musiken, men de är ändå så feta.glindstrom sa:jag kan hålla med om det mesta men fan in dilated! jag gilllar fan inte dom, deras röster är sjuukt irriterande, om det hade varit ngn annan som sjöng låtarna hade det kanske funkat, men som som det är nu så låter det fan inte bra :P!
haha långt ifrån !aendrew sa:ööh , det var typ han som startade hiphop i sverige idiot?!! häng med vafan. lollandenkungen sa:Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...aendrew sa:hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolio
beatsen och rimmen är väl sköna men jag håller fast vid att rösterna förstör hela låtarna!Hak sa:Men Dialated peoples har sjukt sköna beats och bra rhymes. Vissa av de som kör i bakgrunden är inte lika bra som musiken, men de är ändå så feta.glindstrom sa:jag kan hålla med om det mesta men fan in dilated! jag gilllar fan inte dom, deras röster är sjuukt irriterande, om det hade varit ngn annan som sjöng låtarna hade det kanske funkat, men som som det är nu så låter det fan inte bra :P!
jo klart man lyssnar på svenskt med.. me det är inte hiphop.. det är rapp tycker jag ^^. I svenskt äre alltid budskapet, eller att dom kan rappa snabbt och är fyndiga som är det viktiga.Sjogras sa:varför är det ingen här som lyssnar på svensk hiphop? jag snackar inte om snook och mange shimdt, jag tycker att dom är värdelösa. Nån som hört pst-q?
http://www.markoolio.com/?sid=lyrics&id=159landenkungen sa:Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...aendrew sa:hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolioel_poppo sa:skit i och skriva om du inte gillar hip hop
Jag finner inte ord. hur fan kan du jämföra pst med snook? Nu får du fan förklara... har inte hört annat än dendär counterstrikelåten med fronda och kenta kuk har jag aldrig hört talas om.analkrut sa:¨Sjogras sa:varför är det ingen här som lyssnar på svensk hiphop? jag snackar inte om snook och mange shimdt, jag tycker att dom är värdelösa. Nån som hört pst-q?
hahahhah pst-q,fronda,kenta kuk,snook fan allt det där är samma skit...
50 cent e typ känd föratt spänna sig och för att han tkr det e tufft att han blir skjutenSimplyP sa:sluta, nu! Diskutera här istället för att posta negativa saker om tråden. den vill inte dö :'(.
Men, jag ska försöka få lite liv i den.
Till er som gillar tex, 50 och snoop, varför gillar ni honnom? motivera era svar. Jag gillar personligen inte dom för att dom rappar om hur dom hustlar å har pheta bilar, hoes och sånt.
Och ni som gillar 2pac, masta ace osv, varför gillar ni dom? budskapet eller? jag gillar budskapet dom förmedlar, moviera era svar men än vad jag gjorde.
OCH! Håll fred i tråden, inte svära!
Peace