Diskutera Hip Hop!

Diskutera Hip Hop!
Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
mheee my god. ni har ju glömt det bästa av allt.

QUASIMOTO.

annars är big pun - you ain't a killer ganska fresh. och guilty sipmson - clap ya hands. holla!

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
I'm all into real nigga music! typ eastside boyz, lil jon osv, mest för att det inte finns nån annan musikstil som tillåter så mycket jävla svärord och andra shoutouts på repeat...

annars är grime hetast just nu, Max Peezay, lady sovereign, epic man osv

Necro slutar man aldrig lyssna på

Diskutera Hip Hop!
glindstrom sa:
nas illmatic album är sjuukt skönt

typ allt immortal technique gör är sjuuukt bra, där har vi riktigt musik.

masta ace är ganska bra också.
tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låta "underground"

Diskutera Hip Hop!
ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:
glindstrom sa:

tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låta "underground"
dancing with the devil är väll ändå hyffsad om man vill ha lite story oxå? fast det är väll en av de få jag tycker håller någorlunda klass...

fast det är väll liksom lite upp till var å en, smaken är ju som baken, delad...

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:
glindstrom sa:

tech är faktiskt inte så bra, det känns som att de flesta nämner honom för att låta
"underground"
neeej faaan! immortal är sjuuukt skön ! jag gillar typ alla av hans låtar fan!

ta typ såna som peruvian cocaine, obnoxious, caught in a hustle, beef and broccoli m.m
dom låtarna är enligt mig sjuuuk sköna men jag gillar fan dom flesta av hans låtar!

Diskutera Hip Hop!
Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni. Annars så har DJ maj har gjort några feta, 2five några, Dilated peoples en hel hög, swollen members fina politiska texter med sjyssta beats. Masta ace är klockren, likaså luniz och gangstarr. Public enemy ska vi inte glömma heller.

King av allt är däremot 2pac; i wonder if heaven's got a ghetto, ghetto gospel (feat elton john). En sådan sak bara. Ett rent musikgeni var han. "I'd rather be ya niggah"...

Diskutera Hip Hop!
Hak sa:
Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni. Annars så har DJ maj har gjort några feta, 2five några, Dilated peoples en hel hög, swollen members fina politiska texter med sjyssta beats. Masta ace är klockren, likaså luniz och gangstarr. Public enemy ska vi inte glömma heller.

King av allt är däremot 2pac; i wonder if heaven's got a ghetto, ghetto gospel (feat elton john). En sådan sak bara. Ett rent musikgeni var han. "I'd rather be ya niggah"...
jag kan hålla med om det mesta men fan in dilated! jag gilllar fan inte dom, deras röster är sjuukt irriterande, om det hade varit ngn annan som sjöng låtarna hade det kanske funkat, men som som det är nu så låter det fan inte bra :P!

Diskutera Hip Hop!
Jag diggar typ 50-cent o sånt:P de ska juh vara ett skönt beat och en gryyym bas i låten och melodin ska vara skön också! Och svensk hip hop är också jävligt bra men där e de mer texten som man lyssnar på. Men de e jävligt viktigt att de e bra rhymes och att dom ska ha ett skönt flow lixom:P

Diskutera Hip Hop!
glindstrom sa:
jag kan hålla med om det mesta men fan in dilated! jag gilllar fan inte dom, deras röster är sjuukt irriterande, om det hade varit ngn annan som sjöng låtarna hade det kanske funkat, men som som det är nu så låter det fan inte bra :P!
Men Dialated peoples har sjukt sköna beats och bra rhymes. Vissa av de som kör i bakgrunden är inte lika bra som musiken, men de är ändå så feta.

Diskutera Hip Hop!
Hak sa:
glindstrom sa:
Men Dialated peoples har sjukt sköna beats och bra rhymes. Vissa av de som kör i bakgrunden är inte lika bra som musiken, men de är ändå så feta.
beatsen och rimmen är väl sköna men jag håller fast vid att rösterna förstör hela låtarna!

Diskutera Hip Hop!
Dl incognito ,Gangstarr , M.O.P ,Method man, Wu tang , 2pac, NAS , Masta Ace , papoose

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
Sjogras sa:
varför är det ingen här som lyssnar på svensk hiphop? jag snackar inte om snook och mange shimdt, jag tycker att dom är värdelösa. Nån som hört pst-q?
jo klart man lyssnar på svenskt med.. me det är inte hiphop.. det är rapp tycker jag ^^. I svenskt äre alltid budskapet, eller att dom kan rappa snabbt och är fyndiga som är det viktiga.
hip hop tycker jag ska vara bara en sjukt skön låt.. o är texten bra så är det ett pluss ;)

Sure, rimma är kul, men inget jag riktigt orkar lyssna på så mycket, gillar mer ett skönt beat ;)

PS. Pst-q är grym ;)

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
analkrut sa:
Sjogras sa:
varför är det ingen här som lyssnar på svensk hiphop? jag snackar inte om snook och mange shimdt, jag tycker att dom är värdelösa. Nån som hört pst-q?
¨

hahahhah pst-q,fronda,kenta kuk,snook fan allt det där är samma skit...
Jag finner inte ord. hur fan kan du jämföra pst med snook? Nu får du fan förklara... har inte hört annat än dendär counterstrikelåten med fronda och kenta kuk har jag aldrig hört talas om.

Diskutera Hip Hop!
SimplyP sa:
sluta, nu! Diskutera här istället för att posta negativa saker om tråden. den vill inte dö :'(.
Men, jag ska försöka få lite liv i den.

Till er som gillar tex, 50 och snoop, varför gillar ni honnom? motivera era svar. Jag gillar personligen inte dom för att dom rappar om hur dom hustlar å har pheta bilar, hoes och sånt.

Och ni som gillar 2pac, masta ace osv, varför gillar ni dom? budskapet eller? jag gillar budskapet dom förmedlar, moviera era svar men än vad jag gjorde.

OCH! Håll fred i tråden, inte svära!

Peace
50 cent e typ känd föratt spänna sig och för att han tkr det e tufft att han blir skjuten

Tillbaka
Topp