men nej ? Wester drog fan inte DJ-flip ? wilson.. o de är inte samma..CMattsson sa:Grejen är att Jacob Wester drog "dj flip" på Jon Olsson Invitational 2006. Men hans är mer inverterad är jons .. Och en dj flip är som en wilsonflip fast med nått till varv och mer inverterat om jag inte har fel ? Så du var nog inte före Jon med den. bra gjort iaf![]()
vad låter de som?Queer sa:men nej ? Wester drog fan inte DJ-flip ? wilson.. o de är inte samma..CMattsson sa:Grejen är att Jacob Wester drog "dj flip" på Jon Olsson Invitational 2006. Men hans är mer inverterad är jons .. Och en dj flip är som en wilsonflip fast med nått till varv och mer inverterat om jag inte har fel ? Så du var nog inte före Jon med den. bra gjort iaf![]()
kan nån förklara för mig vad en dubblecork är ?
men man corkar, sen går man tillbaka så man är rak igen, sen corkar man igen, fattar dualwaysCrash sa:thnx ^
nu är jag jättemycket smartare.. eller nått i den stilen, not :D
den finns redan.. doubble flair i pipe.. olenick drog den i x-games. men de visste du säkertSandgren2 sa:låt oss kalla den Whiskey-Flip
nej det tycker inte jag heller nu i slowmotion, men det såg ut lite som det i verklig hastighetalwaysCrash sa:hm.. jag fattar, men tycker itne att dedär ser ut som de:D
tack deespin..
hade ingen aning om att den hette så , men de är fet som få..ved sa:den finns redan.. doubble flair i pipe.. olenick drog den i x-games. men de visste du säkertSandgren2 sa:låt oss kalla den Whiskey-Flip
men coolt vare iaf!
de e dubbel flatspin väll? borde lika gärna kunna heta kangaroo eftersom han måste göra 180 i den för att landa frammåt igen? tycker det ser ut såm nåt liknande, dspin till flatspin.:S..ved sa:den finns redan.. doubble flair i pipe.. olenick drog den i x-games. men de visste du säkertSandgren2 sa:låt oss kalla den Whiskey-Flip
men coolt vare iaf!