DJ flip på matta... slowmotion

hade varit lättare att se om du hade lagt in slowmotion..
men jag tycker det där ser ut som nå dubbelcork, fast jag vet inte

grymt vareee iaf

Satan.. kan inte svara på vad de är men de va fett nice.. ring mig när du sätter de på skidor..

Deespin vad är dubblecork ?

hejdå

är inte DJ flip en d spin 900 med en rodeo540??

Senast ändrad:
om du drar runt den 180 på slutet så blir det kanske de... d-spin 7 + rodeo5... har satt nått liknande på bosön i sommras.

-Well, it is a D spin 630 to a Flatspin 450 and the 1260 is a D spin 630 to a flat spin 630!

såå de är en dj-flip å jag vettefan va du gör för jag hänger då fan inte mee :P =D=D men coolt som fan iaf!!!! =D=D

Grejen är att Jacob Wester drog "dj flip" på Jon Olsson Invitational 2006. Men hans är mer inverterad är jons .. Och en dj flip är som en wilsonflip fast med nått till varv och mer inverterat om jag inte har fel ? Så du var nog inte före Jon med den. bra gjort iaf :)

CMattsson sa:
Grejen är att Jacob Wester drog "dj flip" på Jon Olsson Invitational 2006. Men hans är mer inverterad är jons .. Och en dj flip är som en wilsonflip fast med nått till varv och mer inverterat om jag inte har fel ? Så du var nog inte före Jon med den. bra gjort iaf :)
men nej ? Wester drog fan inte DJ-flip ? wilson.. o de är inte samma..

kan nån förklara för mig vad en dubblecork är ?

ser ut som om du bara gör d spin och ingen rodeo..
men jag kan ju ha fel

Queer sa:
CMattsson sa:
men nej ? Wester drog fan inte DJ-flip ? wilson.. o de är inte samma..

kan nån förklara för mig vad en dubblecork är ?
vad låter de som?

Dubbelcork, du rätar ut inverteringen medans du är i luften, men rotationen gör att du kan göra en till cork, ungefär typ liksom. Dubbelcork!

thnx ^

nu är jag jättemycket smartare.. eller nått i den stilen, not :D

hm.. jag fattar, men tycker itne att dedär ser ut som de:D

tack deespin..

alwaysCrash sa:
hm.. jag fattar, men tycker itne att dedär ser ut som de:D

tack deespin..
nej det tycker inte jag heller nu i slowmotion, men det såg ut lite som det i verklig hastighet
nu sår det ut som trackflip900

ved sa:
Sandgren2 sa:
låt oss kalla den Whiskey-Flip
den finns redan.. doubble flair i pipe.. olenick drog den i x-games. men de visste du säkert;)

men coolt vare iaf!
de e dubbel flatspin väll? borde lika gärna kunna heta kangaroo eftersom han måste göra 180 i den för att landa frammåt igen? tycker det ser ut såm nåt liknande, dspin till flatspin.:S..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp