DJ flip på matta... slowmotion

japp, lägg på en 180 så har du en DJ flip 1080. lägg på en 360 för DJ 1260...

Edit: Ganska idiotiskt tänkt där måste jag erkänna. Landa bakåt på en 1080... :S

Senast ändrad:
ser fiint ut :) typ d spin till sne bakåtvolt.. låter som riskyflip eftersom det är dspin 7 backflip..

bara jag som tycker det mest är en cork 10'a ? Jag menar just att rotationen är åt samma håll och han byter inte riktning så det är absolut ingen DJ-flip, och det är ingen rodeo eller lincon eller nått annat då han inte ligger uppåner.

linder sa:
bara jag som tycker det mest är en cork 10'a ? Jag menar just att rotationen är åt samma håll och han byter inte riktning så det är absolut ingen DJ-flip, och det är ingen rodeo eller lincon eller nått annat då han inte ligger uppåner.
Det där tycker jag vi tar med en nypa salt !

haha de som säger riskyflip kan inte veta vad det är. Då måste han göra dspinn 7a följt av en backflip. Ser inte ut som han gör det direkt. Det där är en dubbelcork och inte en djflip.

henning2 sa:
linder sa:
Det där tycker jag vi tar med en nypa salt !
hehe okey, kan sträcka mig till att det är en d-spin 10'a ;D

edit: det är iaf inte en DJ-flip :)

Senast ändrad:
alwayscrash cork 3 brukar kunna liknas vid en flatspin om ja inte har fel.. håller fast vid att de e 1080 versionen av dj flip. dspin 630 till flat 450

nej klarakluck.. Dj e frammåt dspin 630 till flat 450.. de e 1080 dj sen dj 1260 e dspin 630 till flat 630

De där är dubbel cork.

Ett ganska ovanligt trick, dock finns det en som gör det på skidor han heter Mike Wilson
Likså heter tricket även wilson flip.

inte cork han e mer änn 90 grader så dspin och då e de ju typ DJ inprincip för en DJ e somsagt 1000 grr en dspin 630 till flat 450

Senast ändrad:
The_moose sa:
De där är dubbel cork.

Ett ganska ovanligt trick, dock finns det en som gör det på skidor han heter Mike Wilson
Likså heter tricket även wilson flip.
mike wilson gör ju ingen dubbelcork de e ju dubbel rodeo 540 eller dubbel bakåt volt me en halv skruv i varje volt.

Tillbaka
Topp