Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
djflip är inte swiatch biatch ;Pklara-kluck sa:men man måste ju köra switch för att kunna göra dj flippen
fetNiclasK sa:http://jon.atomgruppen.se/Default.aspx?Clip=577#
Samma typ fast på bosön.
a men filmen är ifrån i sommras!Bergkvist sa:Sick as hell!!! men jon har satt dj flip redan tror jag
Det där tycker jag vi tar med en nypa salt !linder sa:bara jag som tycker det mest är en cork 10'a ? Jag menar just att rotationen är åt samma håll och han byter inte riktning så det är absolut ingen DJ-flip, och det är ingen rodeo eller lincon eller nått annat då han inte ligger uppåner.
hehe okey, kan sträcka mig till att det är en d-spin 10'a ;Dhenning2 sa:Det där tycker jag vi tar med en nypa salt !linder sa:bara jag som tycker det mest är en cork 10'a ? Jag menar just att rotationen är åt samma håll och han byter inte riktning så det är absolut ingen DJ-flip, och det är ingen rodeo eller lincon eller nått annat då han inte ligger uppåner.
jo kolla på joi filmen som dom släppte nyss den e SWITCHSalkley sa:djflip är inte swiatch biatch ;Pklara-kluck sa:men man måste ju köra switch för att kunna göra dj flippen
håller med till 100 %a_ahlnas sa:inte cork han e mer änn 90 grader så dspin och då e de ju typ DJ inprincip för en DJ e somsagt 1000 grr en dspin 630 till flat 450
på STUDSMATTA??klara-kluck sa:men man måste ju köra switch för att kunna göra dj flippen
mike wilson gör ju ingen dubbelcork de e ju dubbel rodeo 540 eller dubbel bakåt volt me en halv skruv i varje volt.The_moose sa:De där är dubbel cork.
Ett ganska ovanligt trick, dock finns det en som gör det på skidor han heter Mike Wilson
Likså heter tricket även wilson flip.