Drog en omgång till när man ändå är i gång:
164520
Högsta ett åk under serien: 38880
Nu börjar det flyta!
(Skärmdump finns naturligtvis...)
I bigjumpet gör jag en dubbel flip, framåt eller bakåt. Ingen spin, men vid bakåtvolter två pluppar vänster för att landa rakare. På första volten lägger jag ett 5000-trick och på andra ett 3000-trick. Tex tailgrab + philgrab. Man kan ju inte dra två 5000, för då blir man av med poängen för en av dom. Detta hopp ger ca 12400p.
Är noga med landningen så att man inte tappar fart till q-pipen.
I q:n laddar jag fullt upp och vänster. Drar en trippelflip med spin, trippel flip + trippel ds eller vad det står. Återigen ett 5000-trick på första flipen och ett 3000-på andra. Har testat att lägga ett kryss eller nåt på tredje flipen, men det adderar mer osäkerhet än poäng. Sätter man landningen landar man på ungefär 30000, lite beroende på hur länge man hållit grabarna.
Sen på platten blir det nåt i stil med en 540 med kryss. Lägger man ett par pluppar framåtrotation kan man få poäng för dspin också. Platttricket adderar ytterligare några tusen och man får ca 34000 om man utfört allt klockrent (Högsta noterade är iofs 38880). Det gör man ju tyvärr inte varje gång. Ibland måste man ju släppa nåt trick för att sätta landningen. Skrota är ju ingen bra ide.