DNA tips

DNA tips
34040, ett åk.

31000 får man ju på de två hoppen enbart.. Då behöver man ju inte ens fuskköra ett extratirck på platten efteråt.

-----------------------------------------
Glömde mitt rekord på fem åk: 146140

Borde gå att få mer, men det är svårt att riktigt bra lyft i q:n varje gång.. Med lite halvhöjd blir man lite feg och drar en dubbel stället för en trippel.

DNA tips
Det finns ett skidspel som jag personligen tycker är ännu skönare på www.motionplaygound.com.

Tips: om man ber snällt kan man få ladda hem det. Och den versionen är 1000 ggr skönare.

DNA tips
YEESSS ! triplevolten är min, fast den satt långt inne..

E det nån som vet hur man kommer vidare från bigjumpet i detta sköna spel. Har fått hygglit me poäng typ 65 000 men kommer ändå inte vidare.
Tacksam för svar.

DNA tips
Höjde mitt rekord till 136560 nu iaf... MarcusO - vilka trick gör du om jag får fråga?`

EDIT: sidan segade sig så det var därför det blev tre svar... Hur tar man bort sina egna svar?

DNA tips
Drog en omgång till när man ändå är i gång:

164520

Högsta ett åk under serien: 38880

Nu börjar det flyta!
(Skärmdump finns naturligtvis...)

I bigjumpet gör jag en dubbel flip, framåt eller bakåt. Ingen spin, men vid bakåtvolter två pluppar vänster för att landa rakare. På första volten lägger jag ett 5000-trick och på andra ett 3000-trick. Tex tailgrab + philgrab. Man kan ju inte dra två 5000, för då blir man av med poängen för en av dom. Detta hopp ger ca 12400p.

Är noga med landningen så att man inte tappar fart till q-pipen.

I q:n laddar jag fullt upp och vänster. Drar en trippelflip med spin, trippel flip + trippel ds eller vad det står. Återigen ett 5000-trick på första flipen och ett 3000-på andra. Har testat att lägga ett kryss eller nåt på tredje flipen, men det adderar mer osäkerhet än poäng. Sätter man landningen landar man på ungefär 30000, lite beroende på hur länge man hållit grabarna.

Sen på platten blir det nåt i stil med en 540 med kryss. Lägger man ett par pluppar framåtrotation kan man få poäng för dspin också. Platttricket adderar ytterligare några tusen och man får ca 34000 om man utfört allt klockrent (Högsta noterade är iofs 38880). Det gör man ju tyvärr inte varje gång. Ibland måste man ju släppa nåt trick för att sätta landningen. Skrota är ju ingen bra ide.

DNA tips
Jag lirade vanliga dna jättemycket förut... Kommer inte riktigt ihåg hur mycket poäng jag fick, men runt 130k... Nya DNA spin custom e skitkul... men det funkar inte att göra egna banor, det står att sidan kan inte visas =(

DNA tips
varför funkar inte (jibbe) jespers länk nu då. den funka förut. e de bara för mig den inte funkar?

Senast ändrad:
DNA tips
men alltså vart finns spelet ja trycker på hans länk men sen da fattar ingenting för ja e svenne itne finne finnar har man i ansiktekt:P

DNA tips
men alltså vart finns spelet ja trycker på hans länk men sen da fattar ingenting för ja e svenne itne finne finnar har man i ansiktekt:P

Tillbaka
Topp