DNA tips

DNA tips
Guld lir!!!=)

Alltså komma högt o högt.. Ja har komit till Nivån mellan 3 o 4 på de.. De e bara o landa precis rakt i typ mitten av backen O hållla in hopp knappen länge.. Gärna tillsammans med en spinn...=) Då ska du flyga ganska högt...

Man får ganksa bra poäng om man håller in alla fyra trick knapparna, voltar o spinnar samtidigt...
Kombinera detta med att köra fakie in i hoppet o sen landa fakie o drar fakie i quarter-pipen... De ficka jag ganska bra poäng för=)

3 volter har jag inte lyckats me... Bara 2,5 o då fick man genast livet sett ur ett annat prespektiv...=p

God luck!!
/Oskar

DNA tips
Jäkla grymt spel synd att de ska vara på finska av alla språk.... Nån som har nå tips på hur man ska få air i quarten?

DNA tips
I början ser man ju fler grejor innan man kommer till själva spelet
undra om dom kommer som en uppföljare. Landa inte fakie då borde du komma högt i Qp:n. 96920 min högsta poäng. Det är egentligen ganska meningslöst att sitta här och gemföra poäng......jo jag har en fråga vad heter Satanic Surfers låten i freeradicals 1? (orkar inte skriva ett separat inlägg)

DNA tips
Måste få jämföra lite. Har spenderar hela natten på att öva. Kom upp i 105060. Det är väl ändå värt en viss aktning, eller?
För att få över 20000 i varje hopp gör så här:
börja med dubbel backflip i bigjumpet med knee bender, men gör den ganska tidigt, då bibehålls farten. Nere i qp:n laddar du på fett å håller inne UPP och VÄNSTER. När du är i mitten av pipen släpper du hoppknappen å lägger på en cross. Efter en rad tripple dspin:s, flippar med mera landar du säker å sätter sedan ett trdje hopp på plan mark som ger höga poäng. Lycka till!

DNA tips
Visst är det ett underbart spel. Tack för den länken.
Vill bara påpeka att jag nu har klarat 110280 men men.
Lycka till.

DNA tips
Riktigt kul...... Vore roligt om dom kunde utveckla det. Eftersom alla andra har skrivit highscore så måste jag också..... 139380. D-spin 900 ger bra med poäng.

DNA tips
Tror fan att jag fixar trixen bättre i verkligheten även fast jag aldrig satt en 360 i ett bigjump ens. Skitsvårt, men kul!!! Highscore?!? 28876....
Nån som vet om något lättare spel att börja träna i???
/jensa

DNA tips
Hur fan får ni upp till 90 tusen ???
jag får högst 19000 !
vilka knappar gör man trick på ?? är det bara z och x eller?

/Micke

DNA tips
hur som helst e det ett bra spel... dom borde ´satsa seriöst på ett skidspel... det finns tusen snowboard men inget skidspel...

DNA tips
om man gör ett snabbt litet hopp med snurr direkt i inrunnet, så kan man hoppa switch - för dig som undrade det.

men äre nån som kan förklara hur man gör denna manöver och samtidigt behåller fart. det blir så lite luft i mina switch-hopp...

DNA tips
För att lätt få bra fart till Q-pipen lägg dubbel bakåt i första hoppet med två pluppars vänsterrotation. Alltså fullt med pluppar bakåtrotation och två pluppar vänsterrotation. Då landar man konstigt nog rakare än om man drar rakt bakåt.

För att få poäng också lägger man förslagsvis tailgrab varv 1 och philgrab varv 2. Eller nån variant som ger lika mycket.

När man sen kommer till q:n kan man få släppa lite innan kanten om man känner att farten inte riktigt räcker. Håller man i för länge när man bara har halvfart upp får man ingen höjd. Med ovanstående teknik har man dock bra driv in.

DNA tips
Mitt rekord är 127680p (jag har screenshot om ni inte skulle tro mig) och mitt rekord på en "serie" är 30740p. Någon som har fått mer poäng?

EDIT: MrGar hade visst lite mer...=( får kämpa vidare... Jag ligger iaf 2:a här på freeride =)

DNA tips
jävligt roligt spel!

för att köra fakie i hoppet: ladda med 2 eller 3 i spin just när du startat, sen hoppar du runt en hundraåtti så titigt som möjligt, stanna spinnen när du kommit runt. nån som vet hur man gör för att hålla farten uppe när man vänder? jag klarar bara å landa på knölen=)

z, x, c och v gör grabar man kan kombinera dem tex. zxc (samtidigt) blir tailgrab.

för att få höjd i hoppet: ladda spin år vilket håll som helst, men släpp hoppknappen (space) sent i hoppet! man får prova sig fram.

trippel flip i hoppet: ladda antingen bakåt eller framåt. släpp hoppknappen sent och lägg på en cross (z) eller kneebend (c) och håll inne den. kom ihåg å släppa graben när du gjort ca 2 flippar annars klarar du inte!

jag har bara fått 79900 p som mest jag får väl nöta lite till!

Tillbaka
Topp