Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, kan det har varit dina 120:or som jag klämde på i backen i St.Anton på jullovet? Jag och 2 andra stannade dig och din kompis (på ett par hellbent) och frågade om vi fick kolla på dom. Låter det bekant? Isf så verkar det ju som att du fortfarande gillar dom, om jag inte missminner mig så hade du bara haft dom i 2-3 dagar när vi snackade.Tjabo180 sa:Tror jag skymtade ett par gröna 112or i Stuben i förra veckan vem var det? ;o Dom såg hur som helst jävligt trevliga ut men jag får väl nöja mig med mina underbara Lotus 120 så länge.![]()
Om de var monterade med en orange binding så kan det vart jag, dock inga 112:or utan 138:orna...Tjabo180 sa:Tror jag skymtade ett par gröna 112or i Stuben i förra veckan vem var det? ;o Dom såg hur som helst jävligt trevliga ut men jag får väl nöja mig med mina underbara Lotus 120 så länge.![]()
Ska mittmontera min Gotama och ha dem när det blir riktigt kasst & som parkskida.Carled sa:Det intressanta med DPS-skidor är att man åker dem opassande ofta, just för att det är sjukt roliga skidor. Ser man en chans att ta ut Lotusarna, då gör man det... "Regn säger du, då mjuknar det nog på... Lotusarna blir perfekta!"
Jahapp, då blir det blått för mig också. Höhö. Nä, det blir nog Sverige-uppsättningen för min del.Carled sa:Jag står i valet och kvalet mellan blått eller grönt. Båda kommer matcha sjukt bra med nästa års orangea outfit... Vilket ju är den avgörande faktorn. Det blir nog blått. Och den blåa Sweet-hjälmen som kommer nästa år.
Strålande!Nojlas sa:Carled: Starta en modeblogg!
Heinz: Sälj allt du äger, sälj dig själv och köp 112RP. Du kommer bli en lycklig man. Ta sweden edition så kommer du bli lika ball som jag
Ok, här kommer faktan folk har väntat på
Ordinariepriser nästa säsong:
Pure: $1199
Hybrid: $799
Preorderpriset är egentligen 15% rabatt.
Groupbuyen får 20% rabatt.
För att veta mer: maila mig på niklas@dpsskis.com. Vi tar diskussionen över mail, inte i forumet då det inte hör till forumet.
Kräver de verkligen FKS? Jag som pendlar mellan duke och diamir men egentligen luter mer och mer åt diamir. Skidorna är ju så lätta i grunden!Carled sa:Vaddå... jag har en modeblogg...
Riktigt bra pris du fixat Niklas!
Dessa skidor kräver Pivot eller FKS! Och då dessa bindningar kostar typ 3200:- från S-c och över 4000:- på Garaget är det mycket passande att ta de FKS185 man har liggande i hyllan. Vällagrade och solmogna direkt ur lådan minst 3 år efter tillverkning...
Ja visst fan var det mina de! Ja dom skidorna bara växer och växer ju mer man åker på dom! Hoppas du får dig ett par DPS till nästa år nu då!Blidee sa:Hmm, kan det har varit dina 120:or som jag klämde på i backen i St.Anton på jullovet? Jag och 2 andra stannade dig och din kompis (på ett par hellbent) och frågade om vi fick kolla på dom. Låter det bekant? Isf så verkar det ju som att du fortfarande gillar dom, om jag inte missminner mig så hade du bara haft dom i 2-3 dagar när vi snackade.Tjabo180 sa:Tror jag skymtade ett par gröna 112or i Stuben i förra veckan vem var det? ;o Dom såg hur som helst jävligt trevliga ut men jag får väl nöja mig med mina underbara Lotus 120 så länge.![]()
Nope, dåligt intresse och svårt att genomföra på ett bra sätt.jakob_H sa:Blir det någon Groupbuy?
Tar du pure får du själv välja mellan flex 2-3, hybrid kommer bara med flex 2. I övrigt är det ingen annan skillnad än vikten. Möjligt att pure är lite mer spänstig, inte säker dock för jag har bara känt på ett par hybrid.Bonumm sa:Är det någon skillnad rent åkmässigt mellan pure och hybrid modellen? Om man inte ska tura så mycket så spelar väl inte vikten så stor roll?
Jag väger ca 80kg och är 179 lång. Har åkt offpist några veckor på ett par scott pure 190cm (hade ca 15dagar med bra puderåkning ifjol), så man får räknas som nybörjare på offpiståkning. Åkmässigt så funkar allt ändå bra offpist. Inför årets säsong så vill jag skaffa en skida med rocker och pistegenskaper. Kan denna skida vara något för mig eller blir den för svår för en som fortfarande är under utveckling i offpisten?? Vilken skida tror ni isåfall skulle passa bäst för mig?
Ville minnas att 112an bara kommer i flex 2 oavsett konstruktion, men Nojlas kommer väl in för att bekräfta kanske...Blidee sa:Tar du pure får du själv välja mellan flex 2-3, hybrid kommer bara med flex 2. I övrigt är det ingen annan skillnad än vikten. Möjligt att pure är lite mer spänstig, inte säker dock för jag har bara känt på ett par hybrid.Bonumm sa:Är det någon skillnad rent åkmässigt mellan pure och hybrid modellen? Om man inte ska tura så mycket så spelar väl inte vikten så stor roll?
Jag väger ca 80kg och är 179 lång. Har åkt offpist några veckor på ett par scott pure 190cm (hade ca 15dagar med bra puderåkning ifjol), så man får räknas som nybörjare på offpiståkning. Åkmässigt så funkar allt ändå bra offpist. Inför årets säsong så vill jag skaffa en skida med rocker och pistegenskaper. Kan denna skida vara något för mig eller blir den för svår för en som fortfarande är under utveckling i offpisten?? Vilken skida tror ni isåfall skulle passa bäst för mig?
Den kan nog passa dig bra tror jag, skulle tro att de är ganska lättåkta. Pistegenskaper har de ju med tanke på cambern och de lär kötta i puder! Klockren allroundskida alltså![]()