dr zipe?

patriknorling

Ny medlem
dr zipe?
hej jag har fått ett par dr zipe misstres 2(stavning?) och då ser jag uppe på bågarna att det finns små hål typ 6 stycken 3 på varje sida och jag såg på misstres 4-5 och där fanns det typ "diamanter". och därför undrar jag om man kan köpa såna "diamanter och sätta fast själv?

dr zipe?
patriknorling sa:
asså ja menade inte riktiga diamanter mera som typ pärlor som ska likna diamanter:)

vart kan man köpa dmo där järnkorsen och det?
Haha, järnkors är något helt annat lilla du. Däremot kan du köpa nitar osv, gå och fråga i affären där du fick dom ifrån.

dr zipe?
har ni nå tips på vart man kan kolla/köpa googles från Dr Zipe? På internett asså, tips på andra bra sidor för kolla/köpa skidgrejor också?

dr zipe?
vxorider sa:
patriknorling sa:
asså ja menade inte riktiga diamanter mera som typ pärlor som ska likna diamanter:)

vart kan man köpa dmo där järnkorsen och det?
Haha, järnkors är något helt annat lilla du. Däremot kan du köpa nitar osv, gå och fråga i affären där du fick dom ifrån.
nu var det ju inte så att jag köpte dom i butik eftersom att jag fick med dom i åka skidor lilla du:)

dr zipe?
På Intersport i Sickla(stockholm) finns både järnkors o dödskallar i Dr.Zipe montern och är dom slut så kan dom beställa hem på 2 dagar och det borde finnas på dom flesta Inter Sport i landet. ska själv köpa tror jag..

dr zipe?
Du kan köpa olika "bling blings" t ex som många sagt dödskallar, diamanter osv.
Du kan även köpa nya glas till dem. Skillnaden på level 2 och level 3 på Dr.Zipe är just bara bling bling. Annars är dem likadana funktionsmässigt. Ta kontakt med en Team Sportia butik så har dem allt där.

dr zipe?
Smulad_kotte sa:
På Intersport i Sickla(stockholm) finns både järnkors o dödskallar i Dr.Zipe montern och är dom slut så kan dom beställa hem på 2 dagar och det borde finnas på dom flesta Inter Sport i landet. ska själv köpa tror jag..
Haha, maltesnekors heter det, järnkors var en sak som delades ut under WWII och skulle vara opassande att ha på sina gogglar..

dr zipe?
Finns ingen anledning att ha det, Min polare köpte nyss ett par, han gick runt i butiken och frågade om den inte skulle vara nått där, men sen kom vi fram till att den inte skulle det, Då bestälde han ett par "pluppar" med järnkors på, Kostade 150:-!!!! Jag sa att han var jävla idiot som köpte dom, vem fan köper 6 små plastbitar för 150:-? Och det är ju fan inte ens snyggt, Man måste tyå stå 6cm ifrån för att se korsen!

dr zipe?
Madeinchina sa:
Finns ingen anledning att ha det, Min polare köpte nyss ett par, han gick runt i butiken och frågade om den inte skulle vara nått där, men sen kom vi fram till att den inte skulle det, Då bestälde han ett par "pluppar" med järnkors på, Kostade 150:-!!!! Jag sa att han var jävla idiot som köpte dom, vem fan köper 6 små plastbitar för 150:-? Och det är ju fan inte ens snyggt, Man måste tyå stå 6cm ifrån för att se korsen!
Det är dom små detaljerna som räknas;)

dr zipe?
FPelle sa:
Smulad_kotte sa:
Haha, maltesnekors heter det, järnkors var en sak som delades ut under WWII och skulle vara opassande att ha på sina gogglar..
Nej järnkors skulle vara grymt passande och senn en SS hjälm. Skulle se as nice ut i backen:P

dr zipe?
patriknorling sa:
och därför undrar jag om man kan köpa såna "diamanter och sätta fast själv?
Va, sitter det inte original diamanter på alla? (iallfall dom modeller med diamanter)
Men ingen modell har vell bara HÅL där? :O

dr zipe?
jibbkrille sa:
FPelle sa:
Smulad_kotte sa:
Nej järnkors skulle vara grymt passande och senn en SS hjälm. Skulle se as nice ut i backen:P
mm, det är ju såna där jäkla "raggar-kors" dom har. Malta eller vad dom nu heter, hade hellre haft kristna kors.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp