Dragon apx lens

• Trådstartare Trådstartare EML
  • Start datum Start datum

EML

Medlem
Dragon apx lens
Har försökt letat efter ett par linser till mina dragon apx glajjor men har inte hittat något. Är de möjligtvis någon som vet vart man kan köpa linser lr e de så illa att allt har utgått?

Senast ändrad:
Dragon apx lens

@Kaskar de e klart ja har googlat. De kanske finns massor men inget i lager någonstans. Sen hade de ju vart nice med en svensk sida som har något men de verkar ju helkört.

Senast ändrad:
Dragon apx lens
Tips när du gogglar efter reservedlar för någonting, var specifik och ha koll på vad du söker.
Sen ska det nästan alltid gå att köpa extralinser direkt från företaget du söker på deras hemsida. Dåligt lager där eller svårt att hitta produkterna indikerar att inte så många andra butiker heller kommer att ha de i lager.

Men till något du faktiskt kan göra för att komma närmare, ta reda på linsnamnet först och främst!

Sen för att hitta en butik så fyll i följande inom parantes beroende på vad du söker och Googla: "(namn goggle-tillverkare) (Namn goggle modell) (namn linsfärg) LENS" alt "SPARE LENS" eller "EXTRA LENS" på slutet.

Om du inte hittar det då så tvekar jag på att det går att få tag på online. Och att hitta den i sverige tror jag blir knivigt om du sökt, Men testa välkända butiker som Ebay eller amazon annars, de är stora och går att lita på i hög grad om du är orolig att bli blåst.

Dragon apx lens
Kaskar sa:
En extralins går på runt 6-700

Här kan du få Jet Green + Jet Blue + Plus själva gogglarna för dryga tusenlappen
http://www.edgeandwax.co.uk/743035/products/dragon_apx_jet_green_ion_goggles_and_extra_lens.aspx
Bra val och grymt pris!

Jet är själva paketet dock vilket innebär svart band med loggan i färgen som står följt av en ion lins i samma färg + en yellow-blue ion! Så linsen heter Green Ion :)

Exakt det Jet Green paketet som jag kört på i 5-6 år :)

Tillbaka
Topp