CrilleC
Medlem
Duckstance - skonsammare för knäna?
Efter att förra tisdagen i Val Thorens mest troligt, får besked från magnetröntgen torsdag, kört sönder mitt andra korsband ställer jag mig frågan om kanske detta är bättre för knäna? För övrigt verkar det även som mitt redan opererade korsband är så pass uttöjt så att det eventuellt behöver ses över. Någon som vet vart man kan lämna in kroppen på en helrenovering 
Har följt inläggen och diskussionerna runt duckstance och börjar fundera på om man skall prova detta! Funderar på att köpa ett par Dynastar Prorider XXL och tanken om att montera bindningarna i duckstance börjar växa fram.
Alternativet är väl att operera in metall vajrar så knäna håller för skidor kommer jag inte att sluta åka........
Ni som har gått över till duckstance hur kändes det i början?
Mvh
Crille
Har följt inläggen och diskussionerna runt duckstance och börjar fundera på om man skall prova detta! Funderar på att köpa ett par Dynastar Prorider XXL och tanken om att montera bindningarna i duckstance börjar växa fram.
Alternativet är väl att operera in metall vajrar så knäna håller för skidor kommer jag inte att sluta åka........
Ni som har gått över till duckstance hur kändes det i början?
Mvh
Crille