Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden

Pettzon

Ny medlem
Ja, som rubiken lyder. Allmänt dumma saker ni gjort i era år utanför backan som i backen.

Själv har jag en lite historia som hände när jag var fem år gammal.

Var i Lindvallen på skidsemester och skulle ta liften upp i backen. Det fanns två liftar, den ena gick till toppen av backen och den andra till hälften av backen. Jag fick inte ta den ena liften som gick ända upp till toppen så jag tog den som gick till hälften. Nu när jag stod i liften så kände jag mig jättesmart och insåg chansen att åka till toppen när mamma inte kollade. Jag svängde över till andra liftens spår (Notera att jag fortfarande höll i liften som tog mig till hälften av backen)
Det sluta med att jag slungades upp i lifthjulet där liften vänder och kastades bort ca 15 meter. Slutade med ett brutet ben och snöskoter hem till stugan ;)

Senast ändrad:
Pettzon sa:
Ja, som rubiken lyder. Allmänt dumma saker ni gjort i era år utanför backan som i backen.

Var i Lindvallen på skidsemester och skulle ta liften upp i backen. Det fanns två liftar, den ena gick till toppen av backen och den andra till hälften av backen. Jag fick inte ta den ena liften som gick ända upp till toppen så jag tog den som gick till hälften. Nu när jag stod i liften så kände jag mig jättesmart och insåg chansen att åka till toppen när mamma inte kollade. Jag svängde över till andra liftens spår (Notera att jag fortfarande höll i liften som tog mig till hälften av backen)
Det sluta med att jag slungades upp i lifthjulet där liften vänder och kastades bort ca 15 meter. Slutade med ett brutet ben och snöskoter hem till stugan ;)
shit helvet esom 5 åriing måste vart sjukt läskigt....

bodenis sa:
Pettzon sa:

Jo man kan säga att chocken satt i veckan ut och jag vågade knappt röra en lift nästa gång jag ställde mig på skidorna igen ;D

Senast ändrad:
Pettzon sa:
bodenis sa:
Pettzon sa:

Jo man kan säga att chocken satt i veckan ut och jag vågade knappt röra en lift nästa gång jag ställde mig på skidorna igen ;D
ah förstår det :S

Pettzon sa:

hehe hände samma sak när jag var i åre det var en lillkille(ca5år). Som kollade när jag och min kompis kjörde swich i barnliften, då råkade han komme in på fel sida och flög upp 4 m i luften.

denna tråd måste vara riktad till mig. :P

när jag var liten så körde jag på fel sida om en liftstolpe så jag slungades högt upp i luften å ner på liftspåret igen :S

i 6an så tittade jag bakåt å sprang rätt in i en lycktstolpe.

igår så skulle jag köra sw 360 i järvsöbacken... då landade jag bredvid landningen, de var nog de läskigaste jag har gjort i hela mitt liv :O å ont i knät fick jag å...

Förra veckan så skulle min syster lära sig åka bräda, när hon väl kunde stå på brädan och åka lift så knuffade jag ner min syster nedför liften... kände mig rätt så elak att knuffa lillasyster in i pudret.
Hon skadade sig inte som tur var :)

SverigeTomten sa:
Förra veckan så skulle min syster lära sig åka bräda, när hon väl kunde stå på brädan och åka lift så knuffade jag ner min syster nedför liften... kände mig rätt så elak att knuffa lillasyster in i pudret.
en annan sak jag gjorde för ett par år sedan, då jag var en parkour-noob (nästan proffs nu). Jo, jag åkte till södra Spanien och träffade några sköna killar där nere som skulle lära mig att "parkoura" jag lärde mig grunderna (hoppa nedför tak, klättra upp, m.m)
När jag väl behärskade det hela så skulle vi dra till en riktig skön parkour spot.

Jag bestämde mig att köra i den spoten och jag klarade av att klättra upp på taket, uppför staketet och sedan hoppa ner (det var ca 3, 2 meter högt) jag klarade det galant men framför mig så var det en vägskylt som jag ville hoppa över så att det blev en riktig clean combo. Men problemet var att när jag skulle hoppa över vägskylten så hakade sig ena foten fast i den och då var det faceplant direkt på trotoarkanten. jag gjorde en djup spricka i pannan (precis vid ögonbrynen) och det var akuten direkt alltså, blodet strömmade bara.

jag skrämde en polare i bibloteket på skolan och sen skulle jag springa därifrån, vände mig om och na ta ett snabbt setg sen sa det.... TJONG!!!!!! då var det en bokhylla där och slog hål i överläppen och blodet forsade!. Sjukan direkt och sen vart den soppa i 2 veckor.

SverigeTomten sa:
SverigeTomten sa:
en annan sak jag gjorde för ett par år sedan, då jag var en parkour-noob (nästan proffs nu). Jo, jag åkte till södra Spanien och träffade några sköna killar där nere som skulle lära mig att "parkoura" jag lärde mig grunderna (hoppa nedför tak, klättra upp, m.m)
När jag väl behärskade det hela så skulle vi dra till en riktig skön parkour spot.

Jag bestämde mig att köra i den spoten och jag klarade av att klättra upp på taket, uppför staketet och sedan hoppa ner (det var ca 3, 2 meter högt) jag klarade det galant men framför mig så var det en vägskylt som jag ville hoppa över så att det blev en riktig clean combo. Men problemet var att när jag skulle hoppa över vägskylten så hakade sig ena foten fast i den och då var det faceplant direkt på trotoarkanten. jag gjorde en djup spricka i pannan (precis vid ögonbrynen) och det var akuten direkt alltså, blodet strömmade bara.
Vilken smärta! ;(

fastnade med skidan i lössnö i kläppen igår.. bindningarna utlöstes o ja flög med huvet först in i ett träd.. men de gick bra.. :)

EDIT: Nu kom ja på en annan klantig/dum sak jag gjort.. Det var i somras då vi hade fotbollsturnering i skolan där alla parallelklasser (och våran klass) var med.. Vi (klass A) mötte klass B och hela deras klass är full med fotbollskillar medans våran klass är full av datanördar. Iallafall till saken..:) under matchen kommer jag med bollen mot deras mål och jag tycker jag har allt under kontroll. Sen kommer det en ganska stor (eller egentligen JÄVLIGT stor) kille mot mig och jag buttar lite på han.. han som e 1000 gånger starkare än mig buttar till mig också :P Jag flyger någon meter och landar på axeln, blir liggandes några sekunder innan jag försöker ta mig upp, men det är nästan omöjligt.. Tillslut kommer en klasskompis och hjälper mig upp så jag kan gå av planen.. Först sitter jag på bänken tills nästan hela turneringen är slut och lider med min nacke/axel som jag inte kan röra över huvudtaget. Tillslut får någon lärare iväg mig till skolan igen så jag kan gå till skolsköterskan och kolla lite.. jaja blabla bla nu blev det mycket text men iallafall fick jag åka till sjukstugan och kolla lite och det visade sig att jag hade nån konstig blödning i nån muskel vid skulderbladet och om jag hade haft otur så hade det kunnat gått riktigt illa om jag om jag hade rört lite på mig på planen när jag låg ner (vilket jag gjorde men det gick iaf bra)
Okej riktigt mycket text men jag hoppas nån orkar läsa :P Hoppas jag inte kommer på något mer iallafall.!

Senast ändrad:
SverigeTomten sa:
SverigeTomten sa:

AJ SOM FAN!

hahaha sköna dumma saker ni gjort.. jag har ju själv ett par roliga saker att dela med mig av..

kan ju börja när vi va i kungsberget med klassen när jag var LITEN! alltså typ i 4an..
cool som jag är så måste jag ju åka i parken.. så droppar in med min äggskalshjälm, bakmånterade slalomskis och lååånga stavar..

i kicken så märker jag att jag inte ställtbindningarna tillräckligt hårt eftersom att jag ser dom komma flygandes brediv mig i luften.. stavarna flyger också brevid mig.. förvirringen är total

slutar med att jag landar på nyllet å alla klasskompisar kommer åkandes skrattande..

coolast i parken den dagen.. haha hell no..

Påväg till skolan i 4:an, skall hoppa över ett brunnslock med cykel, håller i mina nyköpte "bockar" och kallt var det ute så jag hade yllevantar på mig, aluminium + ylle va tydligen ganska halt för när ja skulle rycka uppåt så gled ja bara, swusch sa de och ja gjorde en galet snygg faceplant rätt ner i asfalten, de va mosad läpp och ganska nice skrubbsår i pannan, inn till sjukan å 3 stygn. Likaså blev de soppa och sugrör ett tag! :D

typ gått in i en kontainer, fick värsta hacket i pannan :D

åkt baklänges i liften, åkte in i en liftstolpe å fastna i typ 2 sekunder, hände inget allvarligt men fan va rädd ja va sen :D

skulle göra 7 i hemmabyggt hopp förra året, tappa skidan å landa på den.. fick typ lårkaka... :(

ganska mycket otur har svämmat över mej men jag har tråkit så jag berättar alla
tex förrförra sommaren skulle en liten kille som hette william svinga en golfklubba men så missar han bollen och träffar mej i huvvet, har ett är + så blödde jag som satan och jag fick järnskakning. och när jag var ca 5 år så cyklade jag in i en grävskopa. och förrförra året skulle jag åka skidor i kb. första hoppet körde jag en shifty sen andra kom jag inte ihåg efter som jag ramla och slog huvudet i isen hjälmen sprack jag fick hjärnskakning tappade minnet vaknade på sjukhuset och låg där i 2 dar. om jag hade kört utan hjälm hade mitt huvud spruckit mitt i tu. har ramlat ner för tak, fått en stupin i tröjjan jag har ramlat med inlines och köttat upp ett fett ärr i knät. fått en stav i käften och knäckt en tand. gjort underflip från typ 3 meter och landat på rygg på asfallt. flygit in i gapet i ett svart hopp i åre. jag orkar inte rabbla upp mer

LÄSLÄSLÄSLÄSLÄS

axlll sa:
ganska mycket otur har svämmat över mej men jag har tråkit så jag berättar alla
tex förrförra sommaren skulle en liten kille som hette william svinga en golfklubba men så missar han bollen och träffar mej i huvvet, har ett är + så blödde jag som satan och jag fick järnskakning. och när jag var ca 5 år så cyklade jag in i en grävskopa. och förrförra året skulle jag åka skidor i kb. första hoppet körde jag en shifty sen andra kom jag inte ihåg efter som jag ramla och slog huvudet i isen hjälmen sprack jag fick hjärnskakning tappade minnet vaknade på sjukhuset och låg där i 2 dar. om jag hade kört utan hjälm hade mitt huvud spruckit mitt i tu. har ramlat ner för tak, fått en stupin i tröjjan jag har ramlat med inlines och köttat upp ett fett ärr i knät. fått en stav i käften och knäckt en tand. gjort underflip från typ 3 meter och landat på rygg på asfallt. flygit in i gapet i ett svart hopp i åre. jag orkar inte rabbla upp mer

LÄSLÄSLÄSLÄSLÄS
HAHAHA fyfan vissa grejjer va ju asroliga.. orka baila en udnerflip ner på asfalt.. haha!
och dedär mes skallen lät inte för kul..

ALLTID HJÄLM!

men du skulle nog tyckt att när jag flög in i gapet i åre vart roligare fråga nleek, jag åkte med han då i nån timme :P

Bästa tråden!
Man har ju gjort mycket konstigt, men de är svårt o komma ihåg de! Men en kommer jag ihåg såhär på rak arm!

Va i Kanis o hojja med några pöjkar, några dagar. Det första jag gör är att dra i kanten på landningen rejält med framjulet i ett gap-hopp. Får en spricka i läppen, några sår i ansiktet och ett blåöga. Det var ju ändå rätt lindrigt så jag fixade till de o körde vidare.
Klarade mig några dagar till utan större skador. Sen kom sista dan, kommer inte riktigt ihåg hur det gick till. Men de blev i alla fall så att jag flög över hojjen, drog med mig den runt och fick drop-out-justerings-skruven i ansiktet. Den träffade någon cm över ögat så de blev ett jäkla blodsprutande och ännu ett blåöga, fast denna gång ett riktigt svullet sådant, och på de andra ögat.

Nu kanske inte den här va så jäkla intressant, men nu har jag skrivit ner den så nu får ni fan läsa!
Ska försöka komma på några fler, som är lite mer dramatiska o roliga!

spelade fotboll med min bror för 2 sommrar sen.. fintade han totalt sen skulle ja springa mellan två stora trän. problemet var ju att de var mörkt så ja såg inte grenarna som hängde ner, sprang i fullfart mot målet mellan träden så märkte ja att de tog stopp. och att en sjujävla smärta kom i huvudet. jag stannar direkt å tänker vafan har hänt? sen känner ja på huvudet då hade en gren fasstnat där så ja röck ur den å slänge iväg den med ilska. några sekunder senare ser ja att min kompis som var med å spela glor på mig som aldrig förr å säger "fille, ta de lungt nu" ja fatta ingenting.. sen känner ja att de rinner nått från huvudet ner för ansiktet. så ja tar handen i anisktet å drar av pannan som om de vore svett.. när ja kollar på handen är den helt röd av blod. det forsade verkligen blod (första gången de händer för mig) så ja vart ju livrädd, tur som de var så fanns det en läkarkunlig i närheten så de var bara ta en alvedon å gå å lägga sig :)

och idag så fick ja nå konsigt hugg när ja skulle hoppa så ja dunka ner hela ansiktet i knät när ja landade.. trode ja hade mublerat om aniktet på mig själv men ja klara mig utan några skador tappade bara känseln i halva ansiktet i några minuter

Filleee sa:
spelade fotboll med min bror för 2 sommrar sen.. fintade han totalt sen skulle ja springa mellan två stora trän. problemet var ju att de var mörkt så ja såg inte grenarna som hängde ner, sprang i fullfart mot målet mellan träden så märkte ja att de tog stopp. och att en sjujävla smärta kom i huvudet. jag stannar direkt å tänker vafan har hänt? sen känner ja på huvudet då hade en gren fasstnat där så ja röck ur den å slänge iväg den med ilska. några sekunder senare ser ja att min kompis som var med å spela glor på mig som aldrig förr å säger "fille, ta de lungt nu" ja fatta ingenting.. sen känner ja att de rinner nått från huvudet ner för ansiktet. så ja tar handen i anisktet å drar av pannan som om de vore svett.. när ja kollar på handen är den helt röd av blod. det forsade verkligen blod (första gången de händer för mig) så ja vart ju livrädd, tur som de var så fanns det en läkarkunlig i närheten så de var bara ta en alvedon å gå å lägga sig :)

och idag så fick ja nå konsigt hugg när ja skulle hoppa så ja dunka ner hela ansiktet i knät när ja landade.. trode ja hade mublerat om aniktet på mig själv men ja klara mig utan några skador tappade bara känseln i halva ansiktet i några minuter
så hände för mej alltså det sista på nightmares när ja gjorde 900 så fick ja knät i ansiktet och mosa läppen :p

I ca 6an då jag tränade friidrott skulle jag och nåra polare tävla vem som kunde kuta snabbast (vi skulle hämta ett par spjut) och jag ligger etta, vänder mig om för att kolla. Nästa sak jag kommer ihåg är att jag blir släpad i en korridor, hela tröjan är blodig, jag är groggy som fan och folk ropar överallt. Visade sig att jag hade kutat in i en stolpe :P tackohej grov hjärnskakning

När jag gick i 4an så rejsa jag och en polare me våra cyklar, då med hornstyren såklart. Och så ramlar vi som fan, jag får en lätt hjärnskakning och typ vinglar hemmåt. På hemvägen så kör jag ner in ett 2 meter djupt dike där dom håller på att gräva bredband, då blev det en lite allvarligare hjärnskakning istället :)

Skar mig på en kudde i dagis också :D haha alla garvar när jag berättar det men jag fick dragkedjan över hela pannan så har ett fett ärr, fatta att det blödde när ja kolla mig i spegeln på toan då :D

Senast ändrad:
Min prestation tar priset kan jag tänka mig :)

Befann mig i Åre under jullovet. Det var galet isigt i backen och parken var rätt kass.
Därför shredda vi runt och lekte lite varstanns. Jag hade fullt upp att åka
switch och göra nosepress i snön så jag insåg inte att jag var påväg mot halfpipen.
De hade satt upp en avspärrning på pipe-kanten så att man inte skulle komma in
mitt i, och därför hade de satt upp en skylt med en varningstext. Precis när jag revertar
till natural får jag varningsskylten i ansiktet och spräcker läppen. Inte nog med det så
river jag ner hela avspärrningen och ligger på pipe-hyllan och spottar blod.
Såklart ligger liften brevid pipen så det var inte helt osynligt heller ;)
Den bjuder jag på :)

869criw.jpg

Minns när jag var mindre så hade jag satt upp en cykelslang mellan två träd som jag använde som slangbella.. tog upp ett par stenar och började skjuta.
Men jag såg inte riktigt vart stenarna landade så jag bad min lillebror att ställa sig ute på åkern och lyssna vart stenarna landade..
jag sköt ett par gånger och lillebrorsan flyttade sig. Sen så började jag sikta på honom för att jag började bli uttråkad. och skotten kom bara närmare och närmare honom och så fick jag in ett skott som fick min bror att falla baklänges och börja grina.

Fick lite med skäll av båda päronen och slangbellan plockades ner..

kommer ihag en, jag var i idre fjall med ett par kompisar, kanske var 9 eller 10.... hursom helst vi var pavag hem fran en snostorm och aker i skogen till vanster om parken, och lagnst till vanster i parken ligger halfpipen, hursom helst jag och min kompis aker forst, sikten var dalig och vad som hander ar att vi droppar rakt ner i pipen med bra fart, knackte nasan mot mitt kna (tror det var knat) och aa tog mig vall ner pa natt sett och sprang till mamma:)

Senast ändrad:
Uppvärming på gympan - Killerball
Var jävligt på g och hade fått ut bra mycke folk så jag satsade på vinst. Ser en boll rulla en bit längre fram o kutar som fan för att hinna före en klasskamrat, dyker ner och plockar bollen. SMACK! Vaknar upp några sekunder senare liggandes på rygg. Det hade kommit en annan kille från sidan o fått in en fullträff med knät i sidan av mitt ansikte. Jag tyckte att det gjorde ont så jag gick o spola under kallt vatten. När jag kom tillbaka tillbaka 15min senare så tyckte mina kompisar att jag såg konstig ut, var lite svullen och kritvit. Dom lyckades övertala mig att gå till skolsköterskan som omedelbart tvingade mig att lägga mig ner varpå hon ringde efter ambulans. Jag sa att visst fan kunde jag väl ändå få gå till akuten själv, den ligger ju bara ca 150m från skolan. Men icke sa nicke, jag fick inte röra på mig. Jag minns att jag hade rätt så svajig puls, första gången hon kolla så var den väl runt 100, andra gången 45 och sen tredje gången uppe på hela 140. Detta var ungefär 30 min efter att jag fått smällen. Så kom läkarna. Dom tittade snabbt på mig och så blev jag tvungen att lägga mig på bår. Grymt skoj att bli utskjutsad på bår genom hela skolan till en väntande ambulans som skulle ta mig den långa vägen till sjukan. Efter att ha gjort röntgen så fick jag stanna över natten i väntan på besked. Hade ont som fan i ansiktet och var tvungen att snyta mig hela tiden, vilket i sin tur gjorde fruktansvärt ont. På morgonen dagen efter så sa en läkare till mig att jag hade fått en kraftig hjärnskakning, flertalet frakturer på kindbenet och okbenet och att jag absolut inte fick snyta mig för att det då kunde tryckas upp slem under ögat och att det skulle göra väldigt ont. Ni kan ju gissa hur glad jag blev då. Jag hade ännu inte kollat mig i spegeln och kände att det var dags. Ansiktet var så pass svullet att man inte såg näsan från sidan där smällen tagit och jag hade förlorat all känsel i halva ansiktet. Efter ett par dagar kände jag mig som sylvester stallone med hängande läpp o allt. Jag fick ligga ett par dagar på sjukan. Som tur var så fick jag tillbaka det mesta av känseln efter ett par månader men nu, 3 år efter, så har jag fortfarande ingen känsel runt tinningen o kindbenet där knät träffade.

Jävla vinnarskalle :P

När jag var liten(5-6år) så cyklade man alltid som en jävla dåre vart man än skulle, så en dag när ja och min polare skulle cykla till dirten så tävlade vi dit. Började bra ledde som fan, sen skulle jag kolla bakåt och titta vart fan han tog vägen.. Smack sa de, haha då hade man crashat in i en jävla soptunna och ögonbrynet vart mos. Sen sa min moster att om man crasha en soptunna så får man 5poäng och om man crashar en kärring får man 10poäng, dum som man är så tar man cykeln dagen efter och lyckas crasha en kärring med. Hon ramlade och jag klara mig skapligt, men hon hade vart och handlat så det låg en jävla massa krossade ägg på vägen osv. aja jag fick iaf 15poäng på dom två dagarna!

Jag kommer ihåg när jag var mindre och skulle åka tefat ner för pulka backen med min syrra, det var typ när första snön kom så det var massvis med stenar och skit, sen så började vi åka och jag la mig ner på nåt sjukt sätt så jag låg alltså med benen i tefatet och huvudet släpandes i marken, och man hade ju itne så stor plats på det där tefatet så min syster typ bredde ut sig när jag låg ner så jag kom inte upp och så pang slog jag i bakskallen i en stor sten.. Jag började störttjura men jag tänkte ju ändå att det inte var något allvarligt och jag vågade inte ta av mig mössan för att se vad som hänt, så vi gick hem från pulkabacken.. Senare när jag trots allt vågat ta av mig mössan så var jag helt blodig i skallen, det hela slutade med några stygn i bakskallen och ett ärr som kommer synas resten av livet (måste medge att det ser rätt tufft ut nu när man har kort hår och ett fett ärr i bakskallen)

Kommer också ihåg en annan gång när jag höll ut mina armar och snurrade inne i vardagsrummet, jag snurrade så länge jag orkade tills jag blev helt snurrig och vimlade in i en sån här fönsterkant (eller vad det nu heter som man ställer blommor uppepå) gjord av marmor, jag började störttjura den gången också men den här gången sprutade det verkligen blod, det blev några stygn den här gången också och än en gång ett ärr som kommer synas resten av livet (det ser också rätt tufft ut eftersom det sitter precis vid ögat, bredvid ögonbrynet)

Det var allt för mig :D

Pettzon sa:

fy fan va lyckat asså(, skrattade i typ 10 minuter)...
Jag var med skolan i Kungsberget i för 2 år sedan, och så skulle jag ´hoppa i en ganska stort corner hopp. jag tänkte "värma upp" lite först genom att hoppa lite i inrunet. Gissa vad som händer, min ena skida löser ur och jag glider upp på cornerkicken. alla i min klass(, framförallt tjejerna ) skrattar och åker sedan därifrån. de var också fett lyckat.Naaaat!!!

Senast ändrad:
när jag var 4-5 skulle jag klättra upp för en hylla av ngn anledning, hade kommit ett par hyllor upp o skulle häva mig upp på nästa. Problemet var att jag hade handen på en glasskiva som gled ner o träffa mig med hörnet rakt i huvudet...
till akuten men inga stygn

Jag var ungefär 1 o ett halvt år. Jag var grymt förkyld och mamma hade lagt mig i sängen. Jag lyckades klättra över spjälsängen och gick ner till mamma. Jag snorade som faaan och mamma fick ju byta min snoriga tröjor var femte minut..
Mamma tänkte ge mig lite Nezeril, men hon råka ju ge mig VUXEN NEZERIL! Barn under 18 år får inte använda det här stog det på. När mamma insåg det ringde hon akuten. Jahapp, det kunde bli hjärnblödnind, hjärnskadnind eller i värsta fall dö. Mamma tog mig till akuten där jag var en natt och sov ovanligt mkt. Det gjorde alla väääldigt nervösa.
Men det löste sig för att jag hade nysit flera ggr medans jag sov och efter mamma sprejat in skiten. Så allt hade åkt ut medans jag nös. Tur elr vadå? Men om nån kallar mig osmart, så ärdet väl det man kan skylla på, kanske har nåt fel på hjärnan! :)

Mitt liv började skit !
Dag 2 , hela 48 timmar hade jag varit i livet så tappar min syster mig i golvet på sjukan så jag spräckte hela skallen , inte långt i från å dö men här står man !

Många läskiga grejer här asså.. Men vet ni vad jag har varit med om? Nää tänkte väl det :)

När jag var liten typ 3-4 år så skulle jag basejumpa (Min pappa håller på me de) och jag började inte helt ovågat från eiffeltornet. Jag hoppar ut från understa stationen (ligger typ på 100 meter) och skärmen faller ut i tid och jag landar helt cleant switch:) Nästa dag ska vi hoppa ut från andra balkongen(150 meter) och även här går det bra! Sista dan i frankrike ska jag pröva på överste stationen som ligger på 300 meter!! Jag hoppar ut med en kangarooflip och väntar sedan på att skärmen ska falla ut... Jag väntar i några sekunder... ingen skärm... 100 meter ovanför marken kommer jag för nära själva eiffeltornet och landar med bakhuvudet i järnställningen fortsätter falla sisådär 20 meter till och landar nu med en järnstång mellean benen!! Glider mellan järnrören och landar sedan helt cleant under eiffeltornet där man betalar för att åka hiss upp. Jag åker upp ännu än gång och hoppar!! Nu löser skärmen ut iaf :D och allt går bra. Jag fick bara en fläskläpp under mina basejump. HELT OTROLIGT

LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS!!! JAG VILL ÄVEN TILÄGGA ATT DETTA ÄR HHEELLTT SANT!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp