Doggystyle
Medlem
e`doggo clothing
men du verkar inte fatta
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha okej my badtriumfen sa:Haha shit, alltså tröga folk är. Det var |||JAG||| (triumfen) som sa så. Inte perkal.mattiasssJ sa:men tidigare i tråden sa du ju att allt på tröjorna var snyggt, förutom längden:PPerkal sa:Kanske fortfarande en av dem fulaste tröjor jag sätt. Lägger hellre pengar till en luffare som köpoer knark för dem.
du säger ju emot dej själv
Jag tycker tröjorna vore snygga i normal baggy längd, inte perkel. Förstår du? eller vill du som alla andra ha de mer beskrivande?
SOm om man orkar "forska" efter det? Din kommentar fick dig att framstå som en unge och du.. Vafan har saken att göra med ditt kön?Mysis180 sa:Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.triumfen sa:Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.ZeF sa:word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!
Herregud, kan ni inte bara sluta h8a?
Dom får väll klä sig hur dom vill? det angår väll inte er?
Vissa kanske inte tycker om din klädstil. Men inte f*n klagar dom?! Kan vi inte släppa denna diskutionen en gång för alla? och triumfen, om du nu tycker att det inte är nå snyggt så kan du väll hålla det för dej själv.
Eller, har jag fel? isåfall rätta mig!
DISKRIMINERING!!triumfen sa:SOm om man orkar "forska" efter det? Din kommentar fick dig att framstå som en unge och du.. Vafan har saken att göra med ditt kön?Mysis180 sa:Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.triumfen sa:Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.
Eftersom du skrev om mig som "han" så är det väl inte mer än rätt att jag påpekar att jag är en hon?triumfen sa:SOm om man orkar "forska" efter det? Din kommentar fick dig att framstå som en unge och du.. Vafan har saken att göra med ditt kön?Mysis180 sa:Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.triumfen sa:Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.
Nej det förstår väl vem som helst, jag tänkte bara lära pöjkvaskern att inte hitta på hela tiden utan att anstränga sig lite extra så att rätt fakta framkommer.Doggystyle sa:saken har fortfarande ingenting att göra med ditt kön...
Det ger ju ett mer seriöst intryck om han i sitt argumenterande har korrekta fakta. När han dessutom har hela freeride emot sig så är det extra viktigt för hans framtid här. Det gäller ju alla, att så fort man blir personlig så är det bäst att det man skriver stämmer för att undvika pinsamheter samt att bli tagen oseriös och okunnig.Doggystyle sa:"Nej det förstår väl vem som helst, jag tänkte bara lära pöjkvaskern att inte hitta på hela tiden utan att anstränga sig lite extra så att rätt fakta framkommer."
han har ju fan nästan hela freeride mot sig.. ska han kolla upp fakta om alla som skriver här eller vad menar du?
haha måste bara fråga om de finns baggy fartdräkter?kodiak sa:vilken jävla tråd.......... många garv gav den mig XD
on topic: spela roll vad folk har på sig i backen??? har ngn fartdräkt (sån där tajt), låt han/hon ha de. har ngn en lång hoodie, låt han/hon ha de....
mind your own world.......
Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.jeppenator sa:haha måste bara fråga om de finns baggy fartdräkter?kodiak sa:vilken jävla tråd.......... många garv gav den mig XD
on topic: spela roll vad folk har på sig i backen??? har ngn fartdräkt (sån där tajt), låt han/hon ha de. har ngn en lång hoodie, låt han/hon ha de....
annars har du helt rätt, onödigt att tjata om detta mera.. alla får se ut hur dom vill, gillar man inte det så.. fine! men man behvöer inte skriva hatinlägg på ett internetforum!
80-talet ringde just och ville ha tillbaka sitt citat.Perkal sa:Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.jeppenator sa:haha måste bara fråga om de finns baggy fartdräkter?kodiak sa:vilken jävla tråd.......... många garv gav den mig XD
annars har du helt rätt, onödigt att tjata om detta mera.. alla får se ut hur dom vill, gillar man inte det så.. fine! men man behvöer inte skriva hatinlägg på ett internetforum!
Har ett fint uttryck för er som tycker vi "h8ar":
Arguing over the internet is like the paralympics even if you win you will still be retarded/handicapped.
Synd att internet vart kommersiellt för folk först 1988. Men kom först på -90talet till Sverige.Gudrunnator sa:80-talet ringde just och ville ha tillbaka sitt citat.Perkal sa:Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.jeppenator sa:haha måste bara fråga om de finns baggy fartdräkter?
Arguing over the internet is like the paralympics even if you win you will still be retarded/handicapped.
Satan vilken dum jävla tråd, en sån här diskussion kommer aldrig att komma vidare, den tillför i princip ingenting till världen och den borde låsas dirr.
Nu ska vi inte uppmana till rökning va?henning2 sa:Förfan, ska ni vara gangsters så åk runt i kostym och puffa på en cigarr!
Ja, e´´doggo är sjukt fult och det är inte ballt att var G.jeppenator sa:sånthär blir man förbannad på..
HAHA den va najshenning2 sa:Ja, e´´doggo är sjukt fult och det är inte ballt att var G.jeppenator sa:sånthär blir man förbannad på..
/ rocker christian
Haha, fan vilken kontring! Man blir ju helt stum.Perkal sa:Synd att internet vart kommersiellt för folk först 1988. Men kom först på -90talet till Sverige.Gudrunnator sa:80-talet ringde just och ville ha tillbaka sitt citat.Perkal sa:Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.
Satan vilken dum jävla tråd, en sån här diskussion kommer aldrig att komma vidare, den tillför i princip ingenting till världen och den borde låsas dirr.
Jag förstår att du har en djupare mening när du syftar på att du rags kan vara praktiska i solskyddsavseende, men varken kapade stavar eller pjäxor känns speciellt praktiskt när man får lära sig livet i 40 celsius the hard way.oskar_f sa:Dom som vill bli gangsters dra till typ kapstaden o kolla hur länge ni klarar er där.
Men du tyckte kontringen var bra? Fett stolt isåfall.maxter sa:Haha, fan vilken kontring! Man blir ju helt stum.Perkal sa:Synd att internet vart kommersiellt för folk först 1988. Men kom först på -90talet till Sverige.Gudrunnator sa:80-talet ringde just och ville ha tillbaka sitt citat.
Ärligt talat, jag håller med Gudrunnator, vad tillför en sån här tråd? Såklart man får uttrycka sig och säga vad man tycker men jag ser inte riktigt poängen, man kommer inte ändra någons åsikt eller smak genom att säga att man själv anser den suga. Det är nog snarare så att folk blir helt galna av lycka när dom ser en ursäkt till att sitta och gnälla och klanka ner på någon/något. Särskilt över internet där man inte behöver stå för sina åsikter.
okej då vet vi och ööö hmmm typ ingen bryr sig nog om att du tycker dom är sjukt coolaB2 sa:haha de e sjukt töntigt att starta en sån här tråd, tröjjorna går ju åt så antagligen är dom ju brajag tycker dom e sjukt coola!