e`doggo clothing

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
e`doggo clothing
triumfen sa:
mattiasssJ sa:
Perkal sa:
Kanske fortfarande en av dem fulaste tröjor jag sätt. Lägger hellre pengar till en luffare som köpoer knark för dem.
men tidigare i tråden sa du ju att allt på tröjorna var snyggt, förutom längden:P

du säger ju emot dej själv
Haha shit, alltså tröga folk är. Det var |||JAG||| (triumfen) som sa så. Inte perkal.

Jag tycker tröjorna vore snygga i normal baggy längd, inte perkel. Förstår du? eller vill du som alla andra ha de mer beskrivande?
haha okej my bad

men fortfarande sjukt onödig tråd

e`doggo clothing
jag skulle kunna tänka mig en är ganska lång själv så det skulle nog va as cleeant keep up the good work Edoggo

e`doggo clothing
Mysis180 sa:
triumfen sa:
ZeF sa:
word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!
Herregud, kan ni inte bara sluta h8a?
Dom får väll klä sig hur dom vill? det angår väll inte er?
Vissa kanske inte tycker om din klädstil. Men inte f*n klagar dom?! Kan vi inte släppa denna diskutionen en gång för alla? och triumfen, om du nu tycker att det inte är nå snyggt så kan du väll hålla det för dej själv.

Eller, har jag fel? isåfall rätta mig!
Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.
Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.
SOm om man orkar "forska" efter det? Din kommentar fick dig att framstå som en unge och du.. Vafan har saken att göra med ditt kön?

e`doggo clothing
triumfen sa:
Mysis180 sa:
triumfen sa:
Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.
Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.
SOm om man orkar "forska" efter det? Din kommentar fick dig att framstå som en unge och du.. Vafan har saken att göra med ditt kön?
DISKRIMINERING!!

e`doggo clothing
jag tycker inte heller att ddet är snyggt :P men jag bryr mig inte vad andra gillar att ha på sig:P

e`doggo clothing
triumfen sa:
Mysis180 sa:
triumfen sa:
Eftersom du skrev om mig som "han" så är det väl inte mer än rätt att jag påpekar att jag är en hon?

e`doggo clothing
Doggystyle sa:
saken har fortfarande ingenting att göra med ditt kön...
Nej det förstår väl vem som helst, jag tänkte bara lära pöjkvaskern att inte hitta på hela tiden utan att anstränga sig lite extra så att rätt fakta framkommer.

---

Hur som helst, triumfen, om det nu är så illa att modellen på bilderna är för kort för tröjorna så kan väl du betala någon modellagentur så att de skickar hit en modell på 190 när bilderna ska tas? Ser du det som en nackdel att modellen (dvs Hyllengren) posar med tröjor i olika storlek för att köparen ska få en känsla av hur stora de är på? Om du tittar på ex Joker cloak så har han där på sig en i strl 90 medan YEAH!lowen visas i strl 110. Jag tycker själv att 110 är på tok för stort på 170 cm Hyllengren men för en köpare så är det en stor fördel att få se på bild hur de olika storlekarna gör sig på en och samma modell.

e`doggo clothing
"Nej det förstår väl vem som helst, jag tänkte bara lära pöjkvaskern att inte hitta på hela tiden utan att anstränga sig lite extra så att rätt fakta framkommer."

han har ju fan nästan hela freeride mot sig.. ska han kolla upp fakta om alla som skriver här eller vad menar du?

e`doggo clothing
Doggystyle sa:
"Nej det förstår väl vem som helst, jag tänkte bara lära pöjkvaskern att inte hitta på hela tiden utan att anstränga sig lite extra så att rätt fakta framkommer."

han har ju fan nästan hela freeride mot sig.. ska han kolla upp fakta om alla som skriver här eller vad menar du?
Det ger ju ett mer seriöst intryck om han i sitt argumenterande har korrekta fakta. När han dessutom har hela freeride emot sig så är det extra viktigt för hans framtid här. Det gäller ju alla, att så fort man blir personlig så är det bäst att det man skriver stämmer för att undvika pinsamheter samt att bli tagen oseriös och okunnig.

e`doggo clothing
haha den här tråden är sjuk :P

han gillar långa hoodies, hon gillar långa hoodies, du gillar inte långa hoodies, han gillar inte, dom gillar inte , jag gillar JÄVLAR VAD INTRESSANT! JAG BRYR MEJ I ALLA FALL :D

... noooot

min åsikt är att det kan vara snyggt med långa hoodies i backen, dock tycker jag precis som du att 110cm är för långt på en som är 170cm, den svarta på framsidan på edoggo.com är perfekt. någon som bryr sej? nej trodde inte det heller..

Senast ändrad:
e`doggo clothing
vilken jävla tråd.......... många garv gav den mig XD
on topic: spela roll vad folk har på sig i backen??? har ngn fartdräkt (sån där tajt), låt han/hon ha de. har ngn en lång hoodie, låt han/hon ha de....
mind your own world.......

e`doggo clothing
kodiak sa:
on topic: spela roll vad folk har på sig i backen??? har ngn fartdräkt (sån där tajt), låt han/hon ha de. har ngn en lång hoodie, låt han/hon ha de....
haha måste bara fråga om de finns baggy fartdräkter?

annars har du helt rätt, onödigt att tjata om detta mera.. alla får se ut hur dom vill, gillar man inte det så.. fine! men man behvöer inte skriva hatinlägg på ett internetforum!

e`doggo clothing
jeppenator sa:
kodiak sa:

annars har du helt rätt, onödigt att tjata om detta mera.. alla får se ut hur dom vill, gillar man inte det så.. fine! men man behvöer inte skriva hatinlägg på ett internetforum!
Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.

Har ett fint uttryck för er som tycker vi "h8ar":
Arguing over the internet is like the paralympics even if you win you will still be retarded/handicapped.

e`doggo clothing
Perkal sa:
jeppenator sa:
kodiak sa:

Det är ju fortfarande inte "hat" när man uttrycker sina åsikter. Hat är en något starkare känsla än när man bara påpekar att man tycker någons kläder är fula, men jag hatar dem(långa hoodies) men triumfen bara påpekar.

Arguing over the internet is like the paralympics even if you win you will still be retarded/handicapped.
80-talet ringde just och ville ha tillbaka sitt citat.

Satan vilken dum jävla tråd, en sån här diskussion kommer aldrig att komma vidare, den tillför i princip ingenting till världen och den borde låsas dirr.

e`doggo clothing
Gudrunnator sa:
Perkal sa:
jeppenator sa:

Satan vilken dum jävla tråd, en sån här diskussion kommer aldrig att komma vidare, den tillför i princip ingenting till världen och den borde låsas dirr.
Synd att internet vart kommersiellt för folk först 1988. Men kom först på -90talet till Sverige.

e`doggo clothing
På mig passar inte d längsta tröjorna, men ja kan inte heller ha samma storlek på mina "skidtröjor" som ja kan på dem ja använder till vardags. Eftersom att pjäxor, byxor, googles o hjälm gör allt lite större krävs en större tröja för att det skall funka till den övriga utstyrseln man har på sig i backen.

Så jag har större tröjor än normalt, ungefär lika stora som en skidjacka baggyfit. Men dem går inte helt nedanför rumpan, det ser bara konstigt ut på mig eftersom det inte är min stil. Men om folk vill ha det ser jag absolut inget fel i det. Folk klär sig som de vill i skidbacken, likväl som dem klär sig som dem vill när dem går på stan, fest, bal etc.

e`doggo clothing
snacka om att den här tråden har spårat ur ..

vem bryr sig vad folk åker i ? man åker väll i de man känner för ?

e`doggo clothing
Perkal sa:
Gudrunnator sa:
Perkal sa:

Synd att internet vart kommersiellt för folk först 1988. Men kom först på -90talet till Sverige.
Haha, fan vilken kontring! Man blir ju helt stum.

Ärligt talat, jag håller med Gudrunnator, vad tillför en sån här tråd? Såklart man får uttrycka sig och säga vad man tycker men jag ser inte riktigt poängen, man kommer inte ändra någons åsikt eller smak genom att säga att man själv anser den suga. Det är nog snarare så att folk blir helt galna av lycka när dom ser en ursäkt till att sitta och gnälla och klanka ner på någon/något. Särskilt över internet där man inte behöver stå för sina åsikter.

Senast ändrad:
e`doggo clothing
oskar_f sa:
Dom som vill bli gangsters dra till typ kapstaden o kolla hur länge ni klarar er där.
Jag förstår att du har en djupare mening när du syftar på att du rags kan vara praktiska i solskyddsavseende, men varken kapade stavar eller pjäxor känns speciellt praktiskt när man får lära sig livet i 40 celsius the hard way.

Eller åsyftade herrn brottsliga aktiviteter? Blev lite oklart.

e`doggo clothing
Själv tycker jag att idén är kool, lite oversize hoodie men tyvärr så faller just dessa modellerna inte mig i smaken. Men de är absolut inte fula.
Sen tycker jag heller inte att det är "h8" att ställa en enkel frågeställning som egentligen bara hade krävt ett ja/nej svar.

För att då själv svara på frågan: Nej.

e`doggo clothing
EDOGGOSTYLE= CLEAAAAANT!!!! asså det är så jävla tråckigt med sverige att alla vill se så jävla bra ut hela tiden å typ matcha färger å inte sticka ut med typ vanligt storlek å typ brun å svart å sånna färger! vafan låt allat bra flippa ur mer som i norge typ! as färgglatt as stort å helt cp med typ spöken på tröjan:S!!! :D urflippade kläder åt folket!

e`doggo clothing
VAFAN SLUTA KLAGA PÅ VAD ALLA GÖR!!!!!!!!! om dom vill göra kläder som e coola så låt dom vara. om du inte gillar dom så kan du hålla det för dig sjävl!!!!!!!!!

e`doggo clothing
maxter sa:
Perkal sa:
Gudrunnator sa:

Haha, fan vilken kontring! Man blir ju helt stum.

Ärligt talat, jag håller med Gudrunnator, vad tillför en sån här tråd? Såklart man får uttrycka sig och säga vad man tycker men jag ser inte riktigt poängen, man kommer inte ändra någons åsikt eller smak genom att säga att man själv anser den suga. Det är nog snarare så att folk blir helt galna av lycka när dom ser en ursäkt till att sitta och gnälla och klanka ner på någon/något. Särskilt över internet där man inte behöver stå för sina åsikter.
Men du tyckte kontringen var bra? Fett stolt isåfall.

e`doggo clothing
Svar: Ja, det är svinkoolt^^

men ni kan ju sladda omkring i era svarta peakställ size S om ni vill, jag startar inte en tråd för det..

e`doggo clothing
haha de e sjukt töntigt att starta en sån här tråd, tröjjorna går ju åt så antagligen är dom ju bra :) jag tycker dom e sjukt coola!

e`doggo clothing
B2 sa:
haha de e sjukt töntigt att starta en sån här tråd, tröjjorna går ju åt så antagligen är dom ju bra :) jag tycker dom e sjukt coola!
okej då vet vi och ööö hmmm typ ingen bryr sig nog om att du tycker dom är sjukt coola

e`doggo clothing
Antagligen lika lite som nån bryr sig om dom som inte tycker det är coolt. Seriöst, låt tråden dö för den är ju helt jävla värdelös.

e`doggo clothing
Jag har bläddrat igenom den här tråden och den håller sig varken till ämnet, eller genererar särskilt många vettiga svar. Låsningen är ett faktum.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp