[Edit] Sanslös snowboardsnubbe i inomhushall!

jeppenator

Aktiv medlem
Hittade denna edit och måste dela med mig, helt sanslös åkning.. tror faktiskt aldrig jag sett något liknande.. har någon flera edits med denna klass på åkningen så LÄNKA!! sjukt kul att titta på!

bless
/jeppe

Jösses vad han måste ha gått ner i vikt sen han köpte kläderna!

Jäkligt grym åkning dock

Jarle sa:
Nja eftersom tröjjan är mera lång än bred så skulle jag nog gissa på att han blivit kortare och samtidigt då smalnat av på bredden.. om han bara blivit smalare hade tröjjan inte varit ned till knäna.. det vore sjukt opraktiskt då den hänger ivägen liksom.

jeppenator sa:
Jarle sa:
Nja eftersom tröjjan är mera lång än bred så skulle jag nog gissa på att han blivit kortare och samtidigt då smalnat av på bredden.. om han bara blivit smalare hade tröjjan inte varit ned till knäna.. det vore sjukt opraktiskt då den hänger ivägen liksom.
Du får ju faktiskt räkna med att den ska runt magen också, blir lätt 40cm extra bara det :P

Är det så att om man kör mycket rails med snowboard så är det mycket stor risk att man blir kortare? SHIT det var det sista man kunde ana, tur att man åker lagg"

Riktigt bra video dock.

Senast ändrad:
450 on 450 off och 3 pretzel 3 är inte vanligt att se på snowboard asså! :P
Men som sagt lite väl stor tröja bara! :P

Senast ändrad:
tur att de hade sittlift iaf, för bygel kunde han fan inte åkt med den tröjan! men de ä rätt!

Sjukt grym var han iaf.. skönt att lägga 3 pretzel 3 med bräda liksom

Såg den här förra veckan på "henrik harlauts" logg på facebook.. Helt sjukt, det bästa är ju att han är ryss också!

Haha han var ju fett rolig ju, synd bara att han var så kass på engelska så att man fick snacka med han via en tolk.. ;)

ElisWaltersson sa:
nillen sa:
ElisWaltersson sa:
han var faktiskt as sweet :)
Men ofta han var på sundsvall railstyle? Kan ju inte vara sant...
haha varför kan det inte vara sant? ;O
Har svårt att tro att en ryss åker på sundsvall railstyle. Sjukt tyfft! :)
haha, håller med om att det var lite konstigt :pPPpP http://www.railstyle.se/gallery2010.php, scrolla ner lite där, han har en blå röd sessions jacka !

Tillbaka
Topp