Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det har det du måste bygga långa kickar.Annars får du sånt framåtlutJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
Jull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
va har du svarat på din egen fråga?Jull3J sa:mmJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
haha wordlassiter sa:va har du svarat på din egen fråga?Jull3J sa:mmJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
du kanke borde uppsöka läkare..
Hahha fan va sant.Snoeret sa:haha wordlassiter sa:va har du svarat på din egen fråga?Jull3J sa:
du kanke borde uppsöka läkare..
haha...roligastJull3J sa:mmJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
-håller med på prickenfreerideberra sa:Detta var bland det sämsta jag hört i år.
Tänk igenom vad du skrivit, varför skulle man snurra sämre? Beror ju helt på hur bra ditt egna hopp är gjort. Självklart snurrar man bättre i ett välshapeat big-jump än ett skutt som liknar en cementsugga med massa mjuk och spårig snö på. Villket skämt!
vadå, vanliga hoppa i backen typ ? en meter högt å en å en halv långt... och så breda som möjligt, typ en å en halv meter, då drar man iaf 5 me diverse handpåläggningar och typ stressade 7orTwistedJibbing sa:Menar de, de är ju inte direkt vem som helst som sätter sig i en pistmaskin o fixar hoppen. Sanningen är att snön är helt packad i parkerna och stabiliserad. *Sen är det ju upp till en själv hur bra man hoppar beroende på kicken o landningen.
En fråga till alla som gör egna hopp, hur långa respektive breda o höga är dem?
HAHAHAHHA. SKRATTAR IHJÄL MIG IRL !!Jull3J sa:mmJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?
Hahahah håller med , vad har du gått på kille? Hasch? hahaElmoo sa:HAHAHAHHA. SKRATTAR IHJÄL MIG IRL !!Jull3J sa:mmJull3J sa:Har det mkt med hur brett och långt eller?