Extrem, Bra eller Anus?!

Fralle

Ny medlem
Extrem, Bra eller Anus?!
Måste bara säga att Extrem verkligen har lyckats i år!
Kollade in deras hemsida med årets nya prylar, GRYM DESIGN!!!
Sen att dom funkar att åka med gör ju inte saken sämre, jag testade Big Chief och Patriot i våras, vilken dröm!

Säger bara det, testa ett par så snabbt ni kan, nin kommer inte att bli besvikna!

/Fralle

Extrem, Bra eller Anus?!
Hmmm håller med föregående talare.. Jättegivande..

Senast ändrad:
Extrem, Bra eller Anus?!
jag tror han försökte starta en disskusion om extrem. meeen, det kanske inte gick så bra. men i vilket fall som helst så tycker jag både bra och anus om extrems design. men trevliga e dom iallafall.

Extrem, Bra eller Anus?!
Patrik L: Inte bara design. Kolla deras åkare då. Fredrik Norberg och Ola Palmqvist. Dom är ju inte heller snygga juh ;P

Extrem, Bra eller Anus?!
Patriot 181 var nog den trevligaste och mest "allsidiga" skida av alla 07:orna som jag hade förmånen att testa i våras! Grymt rolig :)

Big Chief är kanon i rätt förhållanden också!

Just my $0.02

Senast ändrad:
Extrem, Bra eller Anus?!
Riktigt sköna och feta skidor i år =)

3480_pic1c.jpg

3600_pic1b.jpg

God natt!

Extrem, Bra eller Anus?!
Jo, visst skulle jag lägga till frågan, vad tycker ni? Är det bara jag som har våta drömmar om dessa lagg?! Man kanske ska ta å gå till hjärnskrynklarn...

men men, någon som har erfarenheter?

Extrem, Bra eller Anus?!
Fralle sa:
Jo, visst skulle jag lägga till frågan, vad tycker ni? Är det bara jag som har våta drömmar om dessa lagg?! Man kanske ska ta å gå till hjärnskrynklarn...

men men, någon som har erfarenheter?
Om det är Big-O du pratar om nu så kan jag säga att de är stora, mest i positiv bemärkelse, för att gilla skidan ska man antagligen tycka mest om att åka fort i stora svängar på skär. Går verkligen som tåget igenom uppkörd och orolig snö. Carvingsväng fungerar bäst när man verkligen lägger upp skidorna i brantare vinkel än många andra. Då svänger de riktigt bra för sina mått!

Extrem, Bra eller Anus?!
Fett ful design kolla in High Society's FR modell! Skönaste skidan jag någonsin provat!
Asa snygg designiz.
www.masoski.se

Extrem, Bra eller Anus?!
Åkte på big ch hela förra vintern,riktigt fina lagg men de kräver rätt mycket av åkaren. Man bör nog inte va en vekling och väga under 80kg för då kan det bli jobbigt när det blir Lite smalt körigt!!

Extrem, Bra eller Anus?!
Ski-Or-Die2006 sa:
Fett ful design kolla in High Society's FR modell! Skönaste skidan jag någonsin provat!
Asa snygg designiz.
www.masoski.se
Fan har du hunnit prova dom sedan 2/10?

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=30933

Men du kanske är personlighetskluven?
Ett tips.. Kan vara kul att veta vad laggen man beställer kostar. Min målsman vill iallafall veta det.

Senast ändrad:
Extrem, Bra eller Anus?!
Har åkt på skidorna i 2 år nu och jag kan säga att dom är sjukt bra.
I alla förhållanden, överallt.
Designen är sjukt clean, grymt mycket bättre än tex movement...
Dom håller bra och är har lång livslängd, blir inte slappa i första taget som många andra märkens liknande modeller.

Snödjup

Tillbaka
Topp