Faceplant av box

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 57798
  • Start datum Start datum
Faceplant av box
TwinTips sa:
box hörru! R A I L snarare
Först undrade jag om det låg någon slags ordvits begravd här, eller om du hade någon annan baktanke med ditt inlägg. Eftersom det är ganska solklart att det är en box som han kör på. Dels så syns det tydligt på videon, dels så säger han som posta tråden att det var en box.
Men efter en lång stunds vridande och vändande så kom jag fram till att du måste vara dum.

Faceplant av box
stockholmbigair sa:
TwinTips sa:
Först undrade jag om det låg någon slags ordvits begravd här, eller om du hade någon annan baktanke med ditt inlägg. Eftersom det är ganska solklart att det är en box som han kör på. Dels så syns det tydligt på videon, dels så säger han som posta tråden att det var en box.
Men efter en lång stunds vridande och vändande så kom jag fram till att du måste vara dum.
hahaha

Faceplant av box
Monis sa:
stockholmbigair sa:
TwinTips sa:
hahaha
haha kan inte tagit så lång tid:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp