W
woo0p3
Guest
Fan vill lära mej Cork 360/720 men hur?!
Har ska jag kära mej cork, men vet inte hur =/ har en kompis som kan det, det ser så snyggt ut :D skulle viljagöra det, nån som kan försöka föklara? 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
antonostlund är en klok människaadamhermanson sa:antonostlund sade en väldigt klok sak...
!!! lärde mig cork 360 på första försök... har fortfarande inget humm om cork 720 dock men =)jeppenator sa:cork 360 är sjukt mycket svårare än cork 720.. så lär dig cork 720 först!
låter konstigt.. riktig cork 3 är nått av de svåraste å lära sig.. cork 7 däremot är ju jättelättniiiklas sa:!!! lärde mig cork 360 på första försök... har fortfarande inget humm om cork 720 dock men =)jeppenator sa:cork 360 är sjukt mycket svårare än cork 720.. så lär dig cork 720 först!
http://video.google.com/videoplay?docid=2613450798789623884 ? eller kanske är bio =S men iaf sitter i samma sits som trådskaparen, tips på cork 7 är välkommet =)jeppenator sa:låter konstigt.. riktig cork 3 är nått av de svåraste å lära sig.. cork 7 däremot är ju jättelättniiiklas sa:!!! lärde mig cork 360 på första försök... har fortfarande inget humm om cork 720 dock men =)jeppenator sa:cork 360 är sjukt mycket svårare än cork 720.. så lär dig cork 720 först!
haha samma för mej, stompar cork 3or å 5or men 7orna e svårare...jeppenator sa:låter konstigt.. riktig cork 3 är nått av de svåraste å lära sig.. cork 7 däremot är ju jättelättniiiklas sa:!!! lärde mig cork 360 på första försök... har fortfarande inget humm om cork 720 dock men =)jeppenator sa:cork 360 är sjukt mycket svårare än cork 720.. så lär dig cork 720 först!
en negativt tänkande människa dör tidigare än en positivt tänkande om de skulle ha samma förutsattser. vetenskapligt bevisat. Så ta vara på de sista dagarna i dit liv.jhei sa:cork e bara skit de funkar endå inte alla ljuger. strunta i och lära dig de kommer aldrig gå..
Hehe slänger han sig som en flat kan den nog bli svår att landa om han inte kan cork 3:P om han vill landa på mattan iaf ^^A_Schonis sa:Yoo, jag kan inte cork 7 eller cork540, men jag kan cork 360 :P
släng dig som flatspin, men ist för å fortsätta snurra på den så lutar du ner skallen lite.
sen landar man å kompisarna säger att man klarat de :D :D
vad är en förutsatts?trapp91 sa:en negativt tänkande människa dör tidigare än en positivt tänkande om de skulle ha samma förutsattser. vetenskapligt bevisat. Så ta vara på de sista dagarna i dit liv.jhei sa:cork e bara skit de funkar endå inte alla ljuger. strunta i och lära dig de kommer aldrig gå..