Favorittrick?

SverigeTomten

Ny medlem
Favorittrick?
Jag älskar att hoppa å tricka mitt favorittrick e lite udda.
The flying squirrel heter mitt favvo trick (Man vänder sig 90grader och tar med bägge händer baksidan av brädan, med böjda knän)

Vilka är era favorittricks?

Favorittrick?
på snowboard? eller både skidor å planka?

på skidor:sw cork 5.. så otroooligt smuud trick om man har lite hang i den.
på snowboard: NOOOPE! kan inte åka.. skulle väl va ett rövplask i snön eller nått

Favorittrick?
Det roliga med sånnahär trådar är att många skriver sitt bästa trick dom satt typ 1 gång å säger att de är de sköööönaste dom gjort..

finner de aningen skojjigt att läsa

Favorittrick?
Har stompat bs rodeo 540 typ tre gånger. Tycker det är ganska så skönt. Om inte får de bli en smuuth fs 540 med sick hangtime och jämn snurr utan handpåläggning, om handpåläggning måste det nog bli indy.

Favorittrick?
jeppenator sa:
Det roliga med sånnahär trådar är att många skriver sitt bästa trick dom satt typ 1 gång å säger att de är de sköööönaste dom gjort..

finner de aningen skojjigt att läsa
Men om du sätter en tex en kangeroo, då blir man juh över lycklig å oftast e det skönt :)

Favorittrick?
PÅ skidor... Inte för att jag sätter det men... SW misty 5 truck!.. Så jävla snyggt trick!.. det finns fan inget snyggare!..

Favorittrick?
BS 180 tail är jävligt grymt.. bs 180 rocket eller suitcase är oxå ganska goo. annar så är ju NOSEGRAB-ROASTBEEF-TAILBONE jävligt kul i pipe. =D på rails så är det sw front lip sameways som är det heta.

Senast ändrad:
Favorittrick?
Skönaste grab'en är ju lätt Indy-Nosegrab, tweakat.. kom på den nån gång i mitten av denna säsongen när vi hade tråkigt i parken en dag..

Annars så är ju Cab 3 o 5 riktigt nice. Gärna typ stalefish, men de e kanske lite överkurs..

180 Nosegrab är inte helt fel heller.. eller Indy-stiffy, tweaka ut benen satan, ser alltid lika roligt ut

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp