F
FrankieTheCat
Guest
Favvotrick
Allt enkelt =) Skönheten ligger i Säkerheten,
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åhh jävlar i helvete vilken airtime xDSalEtTI sa:
om man kör no-poles så blir det 10-taggarebthgibbarn sa:haha kom på en sak :D ere någon som klarar superman 720? XD hur fan ska de se ut XD :P coolt iaf :D
Men snyggaste tricket är fan Backflip+Flygandeälgen=Backflipmeflygandeälgen
Det e bara att ta sats på ett hopp och ladda på bflip, när du lämnar kicken och slänger du dig bakåt så ere bara o ta stavarna o sätta dom mot huvet som två horn, som en 2taggare.
omgbthgibbarn sa:haha kom på en sak :D ere någon som klarar superman 720? XD hur fan ska de se ut XD :P coolt iaf :D
Men snyggaste tricket är fan Backflip+Flygandeälgen=Backflipmeflygandeälgen
Det e bara att ta sats på ett hopp och ladda på bflip, när du lämnar kicken och slänger du dig bakåt så ere bara o ta stavarna o sätta dom mot huvet som två horn, som en 2taggare.
Han drar en liknande i årets film, rätt sjukOnZalala sa:Åhh jävlar i helvete vilken airtime xDSalEtTI sa:
Själv diggar jag double cork 1260
Dude! Den ska jag testa i vinter!thompson sa:Flying squirell backflip. Då gör man ju en stailfish på båda sidor av brädan o sen gör en backflip :p. inget jag gör precis
mitt med är 360Spindoctor sa:Mitt favvotrick är nog 360 faktiskt. Även om det är enkelt så är det skitsnyggt att göra det sakta i ett stort hopp.