Film: 11 åringar äger på mattan

Jwalerius sa:
orka bry sig om de e bra på stutts matta, detta en jäkla skid site.. mattan kan ta sig någon stanns
jo visst äre så.. jag har själv svurit mig både blå och gul över alla domhär studsmatte filmerna som ligger på freeride och som ständigt fortsätter att komma upp på sidan. men jag tyckte att denhär filmen var värd att visas eftersom att dom va så pass duktiga å den var filmat hyfsat bra jämfört med andra, även klippningen tycker jag överträffar många av alla dessa amatörfilmer.. men nu är de slut på studsmattefilmandet för min del eftersom att ramen på min matta är knäckt xD..

men för fan.... väx på er lite om ni ska ha nått o komma me.... ni sög ju stenhårt! lär er innan ni lägger upp en film som e så jävla dryg man orkar ju fan inte ens kolla på den.... osså den där cp låten va sääämst.... 11 åringar kan inte äga på mattan! simon var sämst du kan säkert inte ens backflip än..... lär er för fan... simon du måste fan gå i gymnastik så du kan lära dej att hoppa... naabs.. ni ska inte lägga in fler filmer på denna sida. ni förstör freeride.se's rykte!

Odlander sa:
1440 sa:
... ni förstör freeride.se's rykte!
du förstör freeride.se's rykte.

du har skrivit skit om alla filmer jag kollat på den här morgonen.
exakt jag tycker verkligen att våra kära moderators borde ge dig någon sorts varning.
Som odlander säger är det inte just bara denna film du har klankat ner på !

1440 sa:
men för fan.... väx på er lite om ni ska ha nått o komma me.... ni sög ju stenhårt! lär er innan ni lägger upp en film som e så jävla dryg man orkar ju fan inte ens kolla på den.... osså den där cp låten va sääämst.... 11 åringar kan inte äga på mattan! simon var sämst du kan säkert inte ens backflip än..... lär er för fan... simon du måste fan gå i gymnastik så du kan lära dej att hoppa... naabs.. ni ska inte lägga in fler filmer på denna sida. ni förstör freeride.se's rykte!
vadå han kan visst b-flip han gjorde inte de i filmen bara..och jag vet att vi inte är så bra på och hoppa.. men de va typ ett år sen vi har facktist utväcklat oss mycket iår:D

åååå va alla ska gnälla på dom fan låt dom va dom va duktiga för att va 11år om ni inte tycker de behöver ni väll inte skriva de.. ööööl

Senast ändrad:
Tja, måste säga tyvärr, bara att försöka igen om några år då ni har lärt er lite bättre tricks. Denna film håller definetivt inte måttet.

sorry gubbs men ni måste bli starkare i benen det såg ut som när jag hoppar på gräsmattan förfan! högre upp och fler trix. sen kan ni mäta er med det stora grabbarna :D

StudsBollen sa:
sorry gubbs men ni måste bli starkare i benen det såg ut som när jag hoppar på gräsmattan förfan! högre upp och fler trix. sen kan ni mäta er med det stora grabbarna :D
jävla fetto!!!!de va 2 åt sen!!!vi äger dig totalt!

Tillbaka
Topp