rappejibber
Medlem
[Film] Chairity - Solstolsjibbning
jag har inte satt fast solen den sår bra på skidorna
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tråkigt ? :O jag skulle ge vad som hellst för astt få åka iallafall 1åk i den där parken :Drappejibber sa:haha det är jag som åker:P det var en tråkig dag i parken så jag tänkte åka lite stool!
haha. nej vi vet. men det var för att vi tyckte det var så kul så vi gjorde det dagen efter igen :DOScratchO sa:fett coolt med railsen =D men på vissa klipp så värkar det ju intre alls vara så dåligt väder![]()
omg, what if? :ODeespin sa:LIVSFARLIGT! TÄNK OM HAN HADE SOMNAT?!
sött
haha, eller hur :DHuggybear sa:bragdguldet är nu redan klart vem som får, tandås s-box i sittande position är det inte många som gör.
ok =)Inwise sa:haha. nej vi vet. men det var för att vi tyckte det var så kul så vi gjorde det dagen efter igen :DOScratchO sa:fett coolt med railsen =D men på vissa klipp så värkar det ju intre alls vara så dåligt väder![]()
Justice vs. Simian - We Are Your Friendserpou sa:vad heter låten???
haha. hon blev inte sur. hon tyckte filmen var rätt så rolig. hahahenkoo sa:haha "min mamma kommer inte bli glad asså"
haha, det är klartCarrox sa:Haha fan vad roligtni är gaaalna grabs :D
skifilm.no...?Jho sa:Var har man sett någon åka på stol förut?:P
haha, aah. det var när han försökte ta tabletopet på 20m som stolen pajade.FreE-LinE sa:skönast är ju kommentarende var ju nära som faan .... sluta klaga
![]()