Film: Just for Fun

superunknown

Ny medlem
Halå Jag och en kompis lekte med kameran igår och
när vi kom hem Gjorde jag en edit på de å la till bl.a skidåkning och sånt från i vintras
Vi hade så jävla kul när vi gjorde den...

http://rapidshare.de/files/23354096/Just_For_Fun.wmv.html

Skrolla ner å klicka på free som finns längst ner i den högra spalten
Låt sekunderna ticka ner och skriv i dom 3 bokstäverna/ siffrorna
Klicka på Download mirror och sen spara!

Vi vart jävligt nöjda själva så den borde vara värd att se! (vad vet jag)

peace.....

Senast ändrad:
asså grabbar, seriöst, den var jävligt bra.

nyskapande. vid första anblicken trodde jag att det skulle vara ännu en studsmatte/skidfilm. men ack vad jag misstog mig.

keep it up

haha soft rredigering som fan:D vilket program haxa ni ihop dedär me benen å överkroppen? adobe premiere?

ett tips bara!.. införskaffa ett bra stativ.. allt såntdär blir sjukt mkt snyggare me stativ :D.. de kostar inte mer än 400:- å de ger så otroligt bra resultat när man sitter å ska klippa :D

Nice jobbat! fortsätt så:D

Det var så här att vi inte hade nåt stativ med oss!
Blir ju så klart mkt bättre med stativ men vi hålde väl kameran ganska rakt ändå
för att bara hålla den i handen!

Tack för alla Comments

peace....

...

heheheheh

hålde .... aaaaa hahahahah *fniss*

sist jag kollade så hette det höll på svenska :)

/jess

Även hos mig var halva bilden väldigt grön. Hur som helst, intressant är det att ni lyckats göra en film med ganska lite åkning/hoppning men som ändå sparkar rumpa med 90% av filmerna som publiceras här.

Bra jobbat! Att tänka på till nästa gång? Behåll humorn och utöka med mer åkning!

jeppenator sa:
haha soft rredigering som fan:D vilket program haxa ni ihop dedär me benen å överkroppen? adobe premiere?

ett tips bara!.. införskaffa ett bra stativ.. allt såntdär blir sjukt mkt snyggare me stativ :D.. de kostar inte mer än 400:- å de ger så otroligt bra resultat när man sitter å ska klippa :D

Nice jobbat! fortsätt så:D
Precis

EnSkOkAnsKe sa:
Blir ju så klart mkt bättre med stativ men vi hålde väl kameran ganska rakt ändå

Tack för alla Comments

peace....
HÅLDE??????
Höll

chilla sa:
EnSkOkAnsKe sa:

Tack för alla Comments

peace....
HÅLDE??????
Höll
haha när blev du värsta svänska läraren Julle xD.. men de kan juh va bra om man kan svenska när man bor i sverige XD

Hallo, Va ska ja skriv i den där rutan när ja ska ladda ned den?!? de står Bläddra brevid ju, men ja vet inte va ja ska skriva!??! :O, Snälla svara!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp